جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانی فعال تبلیغی اهل سنت پاکستان

حوزه/ مولوی طارق جمیل در سخنران خود در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور گفت: پیامبر اسلام (ص) یک وسیله برای رسیدن به خداوند متعال است و اگر ما طبق سیره ایشان زندگی کنیم حتما به خداوند خواهیم رسید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مولوی طارق جمیل روحانی فعال تبلیغی اهل سنت پاکستان در سخنران خود در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور گفت: پیامبر اسلام(ص) یک وسیله برای رسیدن به خداوند متعال است که اگر ما طبق سیره ایشان زندگی کنیم حتما به خداوند خواهیم رسید و اگر کسی به خدا برسد موت برایش مانند عسل شرین است و کسانی که در دنیا برای آخرت آماده نشده باشند مرگ برایشان مایه عذاب است.

وی افزود: نوجوانان بزرگترین سرمایه ملت هستند، نوجوانان باید هدف خود را مشخص کنند و هدفشان باید رضای خداوند باشد نه مدرک، زیرا مدرک هدف دوم است و با مدرک فقط هدف دنیوی حاصل می شود و اگر معرفت خداوند را کسب کنند هم در دنیا و هم در آخرت موفق خواهند شد.

وی در ادامه اظهار داشت: سیره زندگی پیامبر اسلام(ص) برای ما در همه ی میدانها باعث رحمت است، و ما باید از سیره ایشان رهنمایی بگیریم و نوجوانان باید به طرف علم دین بیایند و روحانی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha