چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
فضل الشرفی

حوزه/دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن یمن با اشاره به وضعیت بحرانی مردم مظلوم این کشور، گفت: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که هزاران خانواده در کشور یمن چیزی جز برگ درختان برای خوردن ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سید فضل الشرفی از مجاهدین کشور یمن و دبیر کل سازمان بین المللی توسعه موطن یمن، امشب در اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی در بیرجند، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که دشمنی و جنگ استکبار با ملت‌های اسلامی هیچ‌گاه تمام شدنی نیست.

 وی با بیان این‌که مخاطب جنگ‌های استکبار و دشمنی‌های آن، روح و روان مردم است، تصریح کرد: بنده به نوبه خودم از شما عزیزان که در جلسه‌ای به نام شهدای هنرمند مزین شده است شرکت کرده‌اید تشکر می‌کنم، مبارکتان باشد.

دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن ادامه داد: تشکر می‌کنم از خانواده‌هایی که فرزندان هنرمندشان را با جان و دل به میدان‌های جنگ فرستادند تا به مقام عظمای شهادت نائل شوند.

شرفی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی خانواده‌های شهدای هنرمند خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: بر اساس آیات قرآنی "شهدا نمرده‌اند و در برابر پروردگارشان روزی می‌گیرند"‌.

وی از شهادت به عنوان  یک موهبت الهی  یاد کرد و گفت: آنچه مسلم است آن است که ما امکان فهمیدن شهادت را از طریق سخنرانی نداریم چرا که ارتباط شهدا با خداوند، یک ارتباط صمیمی بود و کمتر کسی به مقام شهدا می‌رسد.

دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن ادامه داد: به همه عزیزانی که در این راه حرکت می‌کنند خصوصا خانواده‌های هنرمند، بنده تبریکات خودم را نثار آنان می‌کنم و دلیل این مهم، آن است که شهادت حرکتی است که هم خدا و هم رسول الله(ص) آن را دوست دارند.

شرفی‌ با تاکید بر این که بایستی توجه کنیم که شهادت فقط در هنر محدود نمی‌شود، ابراز کرد: معنای هنر یعنی این‌که همه ما در مقابل استکبار بایستیم و با تمام توان به مقابله بپردازیم.

وی تبیین کرد: در مورد اتفاقاتی که در کشور یمن رخ می دهد که همه شما هم بر آن واقف هستید؛ آل سعود یک زندان بزرگ در این کشور برای مردم ایجاد کرده است و حتی زنان و فرزندانی که در خانه‌هایشان نشسته اند زیر بار موشک آل سعود هستند و این خبیثان، شرایط را به گونه ای کرده‌اند که اگر کسی در اثر موشک ها نمیرد بر اثر گرسنگی در مرزهای محاصره شده این کشور می‌میرد‌.

دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن اذعان داشت: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که هزاران خانواده در کشور یمن چیزی جز برگ درختان برای خوردن ندارند.

شرفی با بیان این‌که محور دوم صحبت های من مربوط به بحث مقاومت است، مطرح کرد: آنچه همگان بر آن واقف هستند، آن است که مردم یمن علیرغم همه ظلم و ستمی که در حق آنان توسط آل سعود و استکبار می‌شود، به هیچ وجه مقاومت خود را ترک نخواهند کرد و تا آخرین لحظه و قطره خون از وطن، ناموس و شرافت خویش دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به این نکته که بنده از برادرم سید حسین، یکسری صحبت‌هایی شنیده ام چرا که وی کسی بود که از دوستان امام خمینی بود، یادآور شد: بایستی بتوانیم از میراث عظیم امام خمینی(ره) محافظت کنیم؛ امام خمینی(ره) کسی بود که اولین بار انقلاب عظیم اسلامی را در دنیا ایجاد کرد و این باعث شد که شما مردم ایران مفتخرانه در دنیا دیده شوید.

دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن در پایان متذکر شد: مواظب این میراث عظیم باشید و ولایت فقیه رو از یاد نبرید.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha