سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
 جامعه المصطفی العالمیه

در دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی بر همکاری مختلف آموزشی، پژوهشی،‌ فرهنگی و...تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در دیدار  حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی، که جانشین ریاست جامعه‌المصطفی و مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز حضور داشتند، بر گسترش همکاری جامعه‌المصطفی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی،‌ فرهنگی و... تأکید شد.

بر اساس این گزارش: در این دیدار، موضوعات دیگری مانند انعقاد تفاهم‌نامه بین دو مجموعه، تبیین ظرفیت‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، برگزاری دوره‌‌های مهارتی میزبانی با هدف برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای خواهران و معرفی مهمانان بین‌المللی نیز مطرح گردید.

در این جلسه، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن عرض تبریک به حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی به دلیل انتصاب به عنوان رئیس جامعه‌المصطفی، برای ایشان آرزوی توفیق داشت.

رئیس جامعه‌المصطفی هم ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، بر اهتمام معاونان ارتباطات و امور بین‌الملل دو مجموعه به منظور انعقاد تفاهم‌نامه مشترک تأکید نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha