جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان

حوزه/ شیخ علی خطیب گفت: دستاورد جدید فلسطین در کرانه باختری و دستاورد قبلی در غزه نشان می دهد که ملت فلسطین با هم متحد بوده و برای آزادی سرزمین خود بر گزینه مقاومت اصرار دارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، طی سخنانی، از ملت فلسطین و مقاومت آن که توانست اشغالگران را در کرانه باختری هدف قرار داده، قدر دانی کرد و گفت: این دستاورد جدید فلسطین در کرانه باختری و دستاورد قبلی در غزه نشان می دهد که ملت فلسطین با هم متحد بوده و برای آزادی سرزمین و تحقق پیروزی بر مقاومت تمسک دارند.

وی افزود: مقاومت و انتفاضه دو گذرگاه الزامی برای آزادی سرزمین از بند اشغالگران و پیروزی بر آن هاست، لذا ملت فلسطین امروز باید از وحدت و همبستگی بیشتری برخوردار باشند.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان به رنج های ملت مظلوم یمن در پی محاصره، کشتار و بحران گرسنگی اشاره کرد و از تمامی رهبران و رؤسای کشور ها خواست برای نجات این ملت و متوقف ساختن خونریزی با وجدان بیدار موضع گیری کنند.

شیخ خطیب تصریح کرد: امیدواریم گفتگو های صلح که میان یمنی ها در جریان است به نتیجه ای مثبت منجر شود و این جنگ را متوقف سازد؛ چرا که این جنگ جان مردم یمن را می گیرد و هزینه سنگینی به گردن آنان انداخته است.

وی تاکید کرد: ما از تمامی تلاش هایی که برای بازگشت امنیت و استقرار به یمن و حفظ جان مردم این کشور می شود، حمایت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha