سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شیخ حسن الصفار

حوزه/ شیخ حسن صفار از علمای قطیف عربستان طی سخنان گفت: جشن گرفتن مردم جهان در سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و تبریک آن پیامی برای سرخوردگان دینی، ملحدین و کسانی که به تمدن مادی گری و شبهاتی که منکر خداوند خالق و ادیان هستند، است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن صفار از علمای قطیف عربستان طی سخنان گفت: جشن گرفتن مردم جهان در سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و تبریک آن بیانگر پیامی برای سرخوردگان دینی، افراطیون و ملحدان است.

وی افزود: جشن میلاد مسیح نقش زنده دین و جایگاه آن را در زندگی معاصر ثابت می کند.

شیخ صفار تصریح کرد: از حالت های سرخوردگی دینی و تأثیر پذیری از الحاد، روی آوری به افراطی گری دینی و ضعف آگاهی است و علمای دینی وظیفه دارند در این زمیه به مردم آگاهی بدهند.

شیخ صفار خواستار پیروی از اخلاق والایی شد که حضرت مسیح (ع) به آن دعوت کرده و بار ها در قرآن کریم ذکر شده است، زیرا جوهر دین در صفای نفس و روح و خوش رفتاری با دیگران نهفته است و سخنان حضرت عیسی (ع) بر ویژگی اصلی مؤمن به خدا و رسولش تاکید دارد و پایبندی به دین در رفتار مناسب و پسندیده با دیگران است.

شیخ صفار میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به مسلمانان و تمامی بشریت تبریک گفت و ابراز  امیدواری کرد که سال نو میلادی، سال خیر و نیکی برای جهان، پایان جنگ های ویرانگر، استقرار صلح و عدالت و امنیت و رفاه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha