سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دکتر احمد رضا خزایی

حوزه/معتقدیم سازمان تأمین اجتماعی ضامن امنیت اجتماعی است و با بودجه ۹۸ هزار میلیاردتومانیهای که امسال برای آن تصویب شده سعی بر رفع مشکلات کشور را دارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»،  دکتر احمد رضا خزایی، مدیر کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی، امروز در دیدارهای جدا گانه با آیات حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی و علیرضا  اعرافی، مدیرحوزه های علمیه  که در قم برگزار شد گفت: سازمان تامین اجتماعی سازمان بیمه گر است.

وی افزود: هم اکنون 42 میلیون نفر تحت بیمه می باشند و  این سازمان دارای80 بیمارستان ملکی است که ازجمله آن بیمارستان میلاد تهران است.

مدیر کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه در این سازمان 110 هزار طلبه بیمه پرداز اصلی که همراه باخانواده هایشان  400 هزار نفر می شوند، اظهار داشت: در حوزه اتباع خارجی، بر اساس قوانین کشور، که عمدتا از کشور افغانستان می باشند، سعی شد،بخشی از این افرادتحت بیمه قرار گیرند.

مدیر کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمام تلاش سازمان این است طلاب المصطفی هم از بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در کشور 44 هزار تبعه خارجی بیمه پرداز که همراه خانوده شان 88 هزارنفر می شود، وجود دارد، ابرازداشت: تا الان 2 هزار588 بیمه شده بازنشسته خارجی در کشور داریم.

مدیر کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: معتقدیم سازمان تأمین اجتماعی ضامن امنیت اجتماعی است و این سازمان با بودجه 98 هزار میلیاردتومان که امسال برای آن  تصویب شده سعی بر رفع مشکلات کشور را دارد.

خزایی افزود: مجموعه مطالبات این سازمان از دولت 150 هزار میلیارد تومان است که تا کنون بخشی ازآن را دریافت کرده است.

وی بر تفاهم نامه همکاری برای انجام کارهای تحقیقاتی و نظریه پردازی از سوی دو نهاد حوزه و سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha