جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  مجتبی ذوالنور

حوزه/جبهه استکبار نه تنها از خون شهید شیخ نمر می ترسند، بلکه از جنازه آن بیشتر می ترسند و برای همین جنازه این شهید را تحویل ندادند چون می ترسند که خانه این شهید تبدیل به پایگاهی برای بیداری و تقویت شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری امروز در همایش جهاد و شهادت و تجلیل از شهید شیخ باقر النمر که در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) درقم برگزار شد، گفت: نظام سلطه و جهان خواران بعد از انقلاب اسلامی ایران به مبارزه با بیداری پرداختند و در این عرصه به وسیله متفکران و اندیشمندان خود به فکر طراحی انواع  جنگ ها افتادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از آن موارد جنگ های صلیبی بود. وقتی به وسیله این طرح به اهداف خود نرسیدند، در طراحی دوباره و با دسیسه جبهه استکبار و اسرائیل جنگ جدیدی را با عنوان برخور دتمدنها آغاز کردند، ولی باز مانند و شکست خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: در طراحی دیگر به فکر راهبرد جدید تحت عنوان جنگ درون تمدنی و نیابتی افتادند و در این راه گروه های تروریستی که از اندیشه وهابیت و یهود بهره می بردند، به جان مسلمانان انداختند و جنایت ها کردند.

وی عنوان کرد: این گروه، تحریک احساسات کردند، اسلام را دین خشن جلوه دادند، وارد کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق و افغانستان شدند و خواستند مشکل سوریه را در 3 سال رفع کنند، ولی با نیت دیگر وارد کشور شدند سالها ماندند، جنایت و نسل کشی کردند و همه گونه امکانات برای تروریست های داعش فراهم کردند و ائتلاف ضد تروریستی تشکیل دادند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: در هر جا نسل کشی و مسلمان کشی است، دلارهای آل سعود عربستان عامل آن  کشتار است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تکفیری ها وقتی در سوریه موفق نشدند به عراق حمله کردند و همه نوع جنایت را انجام دادند و زنان و دختران کرد عراقی و اهل سنت را برای استفاده جنسی می بردند و درجلوی چشم پدرانشان این جنایت ها انجام می دادند و در اقدام دیگر بردگی جنسی راه انداخته بودند.

وی عنوان کرد: جبهه استکبار به همراه ایادیشان وارد یمن شدند و می خواستند مشکل این کشور را در چندماه حل کنند، ولی نتوانستند. امروز شاهدجنایت عظیم در یمن هستیم. امروز اگر این جانیان غربی و عربستانی اگر ضرره ای بهره ای از انسانیت و حقوق بشر می بردند جا داشت دق می کردندو می مردند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: امروز آمریکا و عربستان تنها درمقابل حوثی نیستند، بلکه درمقابل قاطبه مردم هستند. امروز جبهه مقاومت در حال توسعه و قوت بیشتر است.اگر چه خواستند آتش خشم شیعیان عربستان راخاموش کنند و با قتل شیخ نمر به اهدافشان برسند و آتش خشم را کور کنند، ولی نتوانستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز این افرادی که دم از حقوق بشر می زنند با جانیان عربستان رابطه دارند. شیخ نمر در عربستان کاری نکرده بود. به چه جرمی شیخ را گرفتند. او گفت قبرستان بقیع را سر و سامان دهید. آیا اظهار نظر کردن درمورد قبرستان، ایرادی دارد. آیا این نقض حقوق بشر است.

وی عنوان کرد: چرا ایران به نقض حقوق بشری متهم می کنند و می گویند، ایران باید محکوم شود چون حقوق هم جنس بازان را به رسمیت نمی شناسد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: آیا در رعایت حقوق شیعه، نقض حقوق بشر است که به بهانه این مسئله او را دستگیر کردند و کشتند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ننگ باد بر سران آل عربستانی که ترامپ، رئیس جمهور امریکا با سخنان خود مانند اینکه «عربستانی ها  گاو شیرده هستند» آنها را تحقیر می کند و در سخنان تحقیر آمیز دیگر می گوید، اگر امریکا نباشد، عربستان وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز کار به جایی رسیده که باید با افتضاح از یمن فرار کنند، اظهار داشت: آمریکا وارد هر جنگی شد، شکست خورد. یکی دیگر از آنها لبنان بود در عمل دیدیم که ازجریان حزب الله شکست خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: خاک بر سر این هایی که سعد حریری وقتی وارد عربستان شد، دستگیرش کردند، بعد مجبورش کردند از سمت خود استعفاء دهد، ولی به کجا رسیدند، مجبور شدند او رها کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: آنها در عراق، سوریه، لبنان و یمن شکست خوردند. این شکست خوردن جبهه استکبار در این جبهه های اسلامی که یکی به وسیله گروه حشد الشعبی است، محصول انقلاب اسلامی ایران است که باعث بیدارشان شد.

وی عنوان کرد: یقینا نمی توانند خون شیخ شهید زکزاکی را کنترل کنند چون خون شهید استمرار داد و روزی بنیان آل سعود را ویران خواهد کرد. امروز این بیداری که محصول انقلاب اسلامی ایران است در منطقه استمرار خواهد داشت. این خون در صدر اسلام استمرار داشته و بعد هم تداوم خواهد داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: چرا اسرائیل جنگ با اعراب را، جنگ شش روزه انتخاب کرد، چون می خواهد اعراب را تحقیرکند، اما همین اسرائیل در مقابل یک گروه مقاومت دچار شکست تحقیر آمیز شد.

وی عنوان کرد: جبهه استکبار نه تنها از خون شهید شیخ نمر می ترسند، بلکه از جنازه آن بیشتر می ترسند و برای همین جنازه این شهید را تحویل ندادند چون می ترسند که خانه این شهید تبدیل به پایگاهی برای بیداری و تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: این خون و این جهاد درادامه همان جهاد و شهادت قیام امام حسین(ع) است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha