سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی، فراموشی نقاط قوت انقلاب را بزرگ‌ترین تهدید برای کشور دانست و گفت: یکی از خطراتی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند فراموشی نقاط قوت انقلاب و فاصله گرفتن از آن‌ها می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در دیدار با جمعی از پیشکسوتان مبارزه با رژیم طاغوت، بزرگداشت شهدا را کاری با اهمیتی دانست و اظهار داشت: یکی از خطراتی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند فراموشی نقاط قوت انقلاب و فاصله گرفتن از آن‌ها می‌باشد.

وی تصریح کرد: باید در چهلمین سال انقلاب اسناد و شهدای انقلاب بازخوانی شوند؛ چراکه نسل جوان تشنه حقایقی هستند که در معرض فراموشی می‌باشند.

امام جمعه دزفول ادامه داد و گفت: شهدای انقلاب گمنام چهره‌های ارزشمند و برجسته‌ای هستند که تشکیل انقلاب اسلامی مدیون خدمات آن‌هاست؛ از این رو با برگزاری جلسات و همایش‌ها نباید اجازه داد این بزرگواران فراموش شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول، تأکید کرد: یکی از اهداف استراتژیک این کار ارزشمند گره زدن و پیوند دادن شهدای انقلاب با شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، و جوانان انقلابی این نسل است، که در این صورت سیر انقلاب حفظ شده و گام بزرگی در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن برداشته شده است.

امام جمعه دزفول ۴۰ سالگی انقلاب را نقطه عطفی دانست که باید از آن به‌خوبی بهره برد و افزود: چنین برنامه‌هایی باید با قوت و باشکوه انجام گیرد و می‌توان این برنامه را با تهیه عکس، نشریه و نمایشگاه گسترش داد تا دوران انقلاب بازخوانی شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی، در پایان ضمن اعلام آمادگی و حمایت از برنامه‌های این چنینی، اظهار کرد: می‌توان فرازهایی از خصوصیات اخلاقی و وصایای شهدای انقلاب با شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن و امنیت، و ضمیمه جملاتی از امام و مقام معظم رهبری خلاقانه متونی تنظیم کرد و خاستگاه انقلاب را بررسی کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha