شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پزشکان داوطلب در اوهایو، درمانگاه رایگان «حلیم» راه اندازی می کنند

حوزه/ در درمانگاه رایگان «حلیم» که توسط گروهی از پزشکان و دانشجویان پزشکی داوطلب در شهر تولیدو در اهایو راه اندازی شده، به بیمارانی که بیمه درمانی ندارند، کمک رسانی می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از toledoblade، پزشکان داوطلب شهر تولیدو در ایالت اوهایوی آمریکا، اقدام به راه اندازی یک درمانگاه رایگان برای نیازمندان کرده اند.

درمانگاه «حلیم»، یک درمانگاه تازه راه اندازی شده رایگان می باشد که تماما توسط داوطلبان اداره شده و کمک های اولیه درمانی را برای بیمارانی که بیمه درمانی ندارند، به صورت رایگان فراهم می سازد. پزشکان شرکت کننده در این پروژه، متخصصان و درمانگرانی از رشته های مختلف پزشکی و سنین متفاوت هستند. برخی از آنان پزشکان بازنشسته بوده و سایرین پزشکان فعال در بیمارستان های دیگر هستند.

دانشجویان پزشکی از کالج پزشکی و علوم زیستی دانشگاه تولدو نیز به آنان پیوسته اند.

دکتر سلیمان ابوئی، یک متخصص اورژانس پزشکی در مرکز بهداشتی کانتی فولتون در این باره گفت: ما جلسه ای داشتیم و در مجموع به این نتیجه رسیدیم که باید به اعضای جامعه و همسایگان مان به این شکل خدمت کنیم.

دکتر ابوئی گفت: بیشتر ما کسانی هستیم که می خواهیم خدمت کنیم و به کسانی غیراز خودمان و خانواده هایمان می اندیشیم.

گفتنی است درمانگاه حلیم از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در روزهای شنبه باز بوده و خدمات درمانی اغلب به بیمارانی مبتلا به بیماری های مزمن چون دیابت و فشار خون بالا ارائه می دهد.

لازم به ذکر است یک آمار منتشر شده اخیرا نشان می دهد که 6 درصد ساکنان این منطقه که نزدیک به 25 هزار نفر می باشند از افراد بدون بیمه تشکیل شده اند.

سابین صدیقی یک دانشجوی پزشکی سال دوم و از داوطلبان درمانگاه می گوید: ما می دانیم که سلامتی تا چه اندازه مهم است. اگر سرما خورده اید، یا فشار بالا یا دیابت دارید بایستی اول به خودتان برسید تا بتوانید به سر کار بروید و از خانواده تان نیز مراقبت کنید. اگر مراقب سلامتی تان نباشید هیچ چیز نخواهید داشت.

افتتاح رسمی درمانگاه قرار است در 9 مارس انجام شود، و پیشاپیش بیماران در این مکان ویزیت می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha