جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شبانی

حوزه/ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هشتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی طلاب در رشته های تنیس روی میز، دارت و والیبال در مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، قمصر، بَرزُک، نطنز و نراق برگزار می شود.

 معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کاشان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری حوزه های علمیه باید در زمینه های آموزشی، علمی، پژوهشی و ورزشی انقلابی باشند.

حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی با اشاره به فعالیت های ورزشی  طلاب  مدارس علمیه کاشان، اظهارداشت: به منظور بالا رفتن نشاط روحی طلاب همزمان با فراگیری دروس و امور تهذیبی فعالیت های ورزشی نیز درسطح  مدارس علمیه منطقه کاشان نیز انجام می شود.

معاون امورطلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کاشان، تصریح کرد: به منظور آمادگی دفاعی و بالا رفتن نشاط روحی اساتید مدارس علمیه منطقه کاشان، مسابقات تیراندازی بین اساتید این مدارس نیز در ایام الله دهه فجر نیز برگزار می شود.  

 وی به دستاوردهای ورزشی طلاب  و اساتید مدارس علمیه منطقه کاشان در رشته های مختلف  ورزشی طی چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: اساتید و طلاب مدارس علمیه کاشان علاوه بر کسب مقام های استانی و کشوری در رشته های ورزشی، فوتسال ، والیبال و ورزش زورخانه ای، داوری خیلی از رشته های ورزشی را نیز به عهده دارند.

حجت الاسلام شبانی در پایان از انعقاد تفاهم نامه بین مدیریت حوزه علمیه کاشان با هلال احمر در زمینه آموزش کمک های اولیه طلاب مدارس علمیه منطقه کاشان خبرداد و گفت: با تاسیس این کانون های هلال احمر دوره های آموزشی کمک های  اولیه در بعضی از مدارس کاشان درحال انجام می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha