سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نرم افزار جامع شهدای استان یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد، کم توجهی به مردم را خیانت به انقلاب دانست و گفت: کسی که در جمهوری اسلامی مسئولیت می پذیرد باید خود را خادم مردم بداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد ظهر امروز در آیین رونمایی از نرم افزار جامع شهدای استان یزد با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به لطف و یاری خدای متعال، انقلاب اسلامی بدون هیچ مشکلی چهلمین سالگرد خود را نیز جشن گرفت و این در حالی بود که در طول این 40 سال از هر نیرنگ و توطئه ای استفاده کردند که جمهوری اسلامی نابود شود.

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: مشکلات امروز کشور، همت و تلاش مضاعف مسئولان را می طلبد و در راستای رفع این مسائل و مشکلات باید کار کرد تا به نتیجه رسید.

وی با تاکید بر اینکه کسی که مسئولیتی قبول می‌کند در واقع باید خود را خادم مردم بداند، اضافه کرد: این که ما کاری کنیم که مردم از مسیر انقلاب منحرف و به انقلاب بدبین شوند قطعا خیانت بسیار بزرگی است.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد در ادامه با اشاره به اینکه نیازمند فراهم کردن زمینه ای برای تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و انقلابی بودن هستیم اظهار داشت: در بحث تربیت فرزندان شهدا و ایثارگران باید برنامه‌ریزی درست و کاملی وجود داشته باشد تا آنها هم بتوانند خلوص نیت و ایثار والدین خود را داشته باشند و این روحیه و فرهنگ را دنبال کنند.

آیت الله ناصری یزدی در پایان افزود: یکی از کارهایی که باید در کشور و با همت کامل توسط مسئولان صورت گیرد، رفع مشکلات و مسائل فرزندان شهدا و ایثارگران است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha