سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حلقه های معرفت با محوریت "دهه فجر" برگزار شد

حوزه/ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حلقه های معرفتی با محوریت«دهه فجر» با حضور مبلغان امین در مدارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام مهدی زارعی از مبلغان امین حوزه علمیه تهران با اعلام این خبر، افزود: تربیت دینی دانش آموزان و محکم کردن پایه‌های معرفت و تقویت دینداری آنها ضامن رشد فکری و علمی این عزیزان است.

این کارشناس دینی افزود: ارتباط عاطفی، صمیمی و چهره به چهره مبلغان با دانش آموزان در رفع شبهات آنان بسیار مفید و سازنده است.

حجت الاسلام زارعی با بیان این که هم اکنون دشمنان در حال شبهه پراکنی بین جوانان در موضوع انقلاب و نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: برگزاری حلقه های معرفت با محوریت «دهه فجر» در جمع دانش آموزان با هدف پاسخ به این شبهات صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان حاضر در حلقه های معرفت با مسائل تربیتی، معرفتی، فرهنگی و نحوه مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمن آشنا می شوند.

گفتنی است؛ در این طرح دانش آموزان در حلقه های 8 تا 15 نفره و در سطوح سنی و تحصیلی هم سطح و یکسان قرار می گیرند و به بحث و گفتگو در مورد مسائل دینی، قرآنی و مسائل سیاسی و اجتماعی روز می پردازند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha