یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان حمله تروریستی به اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران را محکوم کرد و آن را مرتبط با تهدیدات و توطئه های استعماری دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان حمله تروریستی به اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران را محکوم کرد و آن را مرتبط با تهدیدات و توطئه های استعماری دانست که دشمنان ایران در نشست ورشو انجام می گیرد.

وی افزود: این حمله ها تلاشی برای بر هم زدن امنیت، استقرار، حاکمیت و وحدت ایران است که همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی انجام می گیرد.

آیت الله قبلان تصریح کرد: این انفجار تروریستی در راستای تحریم ظالمانه علیه ایران و مجازات موضع گیری ایران در مقابله با تروریسم صهیونیستی و تکفیری است.

رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان اشاره کرد: حمله تروریستی زاهدان واکنشی انتقامجویانه از دستاورد های محور مقاومت در مبارزه با تروریسم در سوریه، عراق، لبنان و شکست متجاوزان اسرائیلی در غزه است.

آیت الله قبلان این فاجعه را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و خانواده های قربانیان تسلیت گفت و برای آمرزش قربانیان و شفای مجروحین و سلامت ملت ایران دعا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha