جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا جلال مرادی

حوزه/ امام جمعه دیواندره گفت: تروریست ها با حمایت های مالی، تسلیحاتی و سیاسی برخی از کشورهای غربی و منطقه می توانند دست به این گونه جنایت ها بزنند، ولی بی شک به این زودی ها جواب سخت و کوبنده ای از جمهوری اسلامی خواهند گرفت.

ماموستا جلال مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» دراستان کردستان، اظهار داشت: هیچ موردی برای اختلاف بین برادران اهل سنت و اهل تشیع وجود ندارد و کسانی که از این اختلافات دم می زنند دشمنان واقعی اسلام و رسول اکرم(ص) هستند.

امام جمعه دیواندره با اشاره به اینکه «تفرقه» از توطئه های دشمنان جهان اسلام است، بیان داشت: مطالعه تاریخ اسلام به عینه نشان داده است که هرگاه مسلمانان از نظر سیاسی و یا نظامی قدرتی یافته اند، دستان تفرقه و نفاق در جهان اسلام به کار افتاده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: «تفرقه» بهترین وسیله و ابزار دشمنان برای غارت ثروت کشورهای اسلامی است، لذا همه مسلمانان باید بیدار باشند.

ماموستا مرادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در جاده خاش استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: متاسفانه تروریسم جهانی تحمل وحدت، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را نداشته و ندارد و با این عملیات کور و غیرانسانی به دنبال توجیه کردن وجود منحوس خود است.

امام جمعه دیواندره ادامه داد: از نظر سیاسی و نظامی انجام ترور و کشتار تعدادی نظامی هیچ توجه استراتژیکی ندارد و عمل تروریستها در به شهادت رساندن تعدادی از فرزندان این مملکت تنها ار روی عقده گشایی بوده است.

وی تصریح کرد: به خیال تروریست ها، عملیاتی که اخیرا انجام دادند، زمینه های وحدت در کشور را تضعیف می کند، ولی بالعکس شاهد ایجاد وحدت بیشتر در داخل کشور هستیم.

امام جمعه دیواندره گفت: البته باید گفت که تروریست ها با حمایت های مالی، تسلیحاتی و سیاسی برخی از کشورهای غربی و منطقه می توانند دست به این گونه جنایت ها بزنند، ولی بی شک به این زودی ها جواب سخت و کوبنده ای از جمهوری اسلامی خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha