پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان و مسئولین دینی داغستان

حوزه/ شیخ زهیر جعید عضو ارشد جبهه عمل اسلامی لبنان از هیئتی به نمایندگی از مدیریت امور دینی جمهوری داغستان استقبال و پیرامون امور عمومی اسلامی و مشترک به ویژه در خصوص نقش مسلمانان در روسیه و حضور دینی و سیاسی آنان بحث و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر جعید عضو ارشد جبهه عمل اسلامی لبنان از هیئتی به نمایندگی از مدیریت امور دینی جمهوری داغستان استقبال کرد.

این هیئت متشکل از شیخ شهاب الدین محمد حبیب حسین اف معاون مفتی داغستان و رئس روابط خارجی، استاد عزرائیل حبیب کبید اف مشاور رئیس پارلمان داغستان و استاد مراد شافی اف بن محمد رئیس بخش تربیت و علوم دینی مسلمانان داغستان بود.

در این دیدار پیرامون امور عمومی اسلامی و مشترک به ویژه در خصوص نقش مسلمانان در روسیه و حضور دینی و سیاسی آنان از طریق همکاری با تمامی اقشار و ساختار های روسیه بحث و گفتگو شد.

شیخ جعید: دین اسلام، دین انسانیت، عدالت و مساوات است

شیخ زهیر جعید هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی بر اهمیت همکاری و هماهنگی مشترک برای موفقیت، پیشرفت، نهضت و شکوفایی تاکید کرد و گفت: دین اسلامی از همگی استقبال می کند و این دین انسانیت، عدالت و مساوات است.

وی به نقش مهم روسیه در مقابله با سلطه گری و خودکامگی آمریکا و ممانعت از رسیدن به اهداف توطئه انگیز آن در منطقه اشاره کرد و گفت: روسیه نقش اساسی در سوریه داشته و به همراه محور مقاومت موجب تجقق پیروزی و نابودی گروهک های تروریستی تکفیری شد.

لزوم حمایت بیشتر از ملت فلسطین و مسئله آن

شیخ جعید از دولت روسیه خواست که از ملت فلسطین و مسئله آن حمایت بیشتری داشته باشد و مانع حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی شود و حق این ملت صبور را در آزادی سرزمین و تعیین سرنوشت به آنان بازگرداند.

اهمیت همکاری میان جبهه عمل اسلامی لبنان و دار الفتوای جمهوری داغستان

روحانی اهل سنت لبنان در پایان بر اهمیت همکاری میان جبهه عمل اسلامی لبنان و دار الفتوای جمهوری داغستان در جهت معرفی هر چه بهتر اسلام و چهره درخشان آن به دور از تروریسم، افراطی گری و فتواهای انحرافی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha