جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مادر شهید

حوزه/ در سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، بیش از صد خادم الشهدا، به بیش از هزار مادر شهید مشهدی، روز مادر را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از مشهد، یکی از روزهایی که نامگذاری آن واقعا زیباست، و فقط می تواند بهترین انسان روی زمین  او باشد، انسانی نیست غیر از مادر یازده نور روی زمین ، که اگر امروز زمین، اقتدار دارد، به حرمت فرزند عزیز این مادراست .

 امروز اگر شیعه در جهان صلابت دارد، به حرمت فرزندان این مادر است، مادری که با تولد خود ، زندگی دوباره به تمام دختران این زمین خاکی داد،زیرا تا قبل از او دختران باتولد در این دنیا دوباره و زنده به زیر خاک می رفتند.

فرزند رسول خدا(ص) فاطمه زهرا سلام الله علیها بانویی که قرن هاست زنان مسلمان  به خصوص شیعه در تمام جهان به تولد او  در این دنیا می بالند و افتخار می کنند، که با آمدن این بانوی بهشتی بر روی زمین، دختران، زنان و مادران زمینی  قرار است اگر در خط فاطمی باشند ،در این دنیا دیگران در مرتبه آن ها حسرت خواهند خورد و در آن دنیا در کنار بهترین های  عالم بر عرش خواهند نشست .

نمونه این زنان، مادران شهدا هستند، که به زیباترین وجه، رسالت و عشق و علاقه خود به ساحت اهل بیت (علیهم السلام) با فرستادن فرزندانشان به قتلگاه برای مبارزه با دشمنان خدا بر روی زمین ، چگونه فاطمی و زینبی زندگی کردن را  به سایر زنان و مردان سرزمین خود نشان دادند .

برای به شهادت رسیدن باید پاک بود، چه پاکی از این بالاتر که در دامن مادران پاکدامن رشد کرده باشید ، از دستان کسانی لقمه بر دهان   بگیرید که قرار است ، در آینده عاشقی با خدا را از آنها بیاموزید و جانتان را در راه عشق  به خدا هدیه کنید .

فرهنگسرای پایداری مشهد، در کنار همه فعالیت هایی که به معرفی اهمیت ارزش های دفاع مقدس ، شهدا،  دارد و احترام و یادآوری از کسانی که جانشان در راه  حفظ خاک وطن داده اند، درمناسبت های مختلف به معرفی سیره شهدا می پردازد، و این بار در ابتکاری زیبا به سراغ مادران  بیش از هزار شهید رفته است.

در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبرنگارحوزه، در کنار بیش از صدخادم الشهدا، در گفتگو های تلفنی به سراغ بیش از هزار مادر شهید در این روز رفتند و ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روزمادر جویای حال آنها شدند.

خادمین الشهدا که در این طرح عاشقانه برای دریافت بهترین انرژی های عالم وقت گذاشتند.درجمع خادمین کسانی بودند، که این روزها مادرعزیزشان در بین آنها نبود .

آنچه که خادمین ازپایان تماس های تلفنی می گویند؛ اول حال خوب خودشان است،

 گفتگو با مادری که امروز منتظر است، به قاب عکس جوان برومند خود نگاه می کند، که اگراوبود زنگ خانه ما را می زد،فرزندم خودش روی چادرم می انداخت دستم را می بوسید.

خادمین الشهدا همان آغازسلام، وقتی می گویند خادم شهدا هستیم، استقبال همیشه گرم مادر، گرم تر می شود، لبخند وخنده های مادر که زنگ زده ایم ازطرف شهید روز مادرتبریک بگوییم .

چقدر دعاهای مادران شهدا زیباست، چقدر این مادران قدرشناس اند وبی منت .این همه حال خوب تنها در گفتگوی چند دقیقه تلفنی است .

متاسفانه خبرهای تلخ برای ما وبرای مادر آرامش بخش بود، درتماس با برخی ازمنازل مادران شهدا متوجه شدیم، در هفته های اخیر مادر از دنیا رفته است .

در بعضی تماس ها، با این اسوه های صبر زینبی، این روزها بسیار بیمار هستند ،جراحی های سنگینی را تحمل کرده اند، بعضی از مادران می گفتند ،پدرشهید بسیار بیمار است.

 در کنار این همه تلخی، پاسخ های پر از انرژی مثبت مادران شهدا، شیرینی میلاد دختر پیامبرخاتم(ص) را دو برابر کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha