جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره تربیت مدرس نماز

حوزه/ از طرف مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری با همکاری اداره دانش‌آموختگان، دوره تربیت مدرس نماز ویژه طلاب مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دوره تربیت مدرس نماز به همت مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری و با همکاری اداره دانش آموختگان ویژه طلاب مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا برگزار می‌شود.

فایل های این دروه در سایت بارگذاری می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل‌ها را در طول هفته دریافت کرده و گوش فرا دهند؛ در پایان هر مبحث نیز در آزمون آنلاین شرکت می‌کنند.

ثبت نام این دوره از روز شنبه ۱۸ اسفند آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ادامه دارد؛ طلاب غیرحضوری از طریق ارسال نام و نام خانوادگی، کد تحصیلی و مقطع تحصیلی به شماره ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۰۸۸۸و طلاب مجازی از طریق لینک ثبت نام در سامانه مجازی می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

خاطر نشان می شود: دوره تربیت مربی نماز از ۲۴ فروردین آغاز می‌شود؛ این دوره در طول ۲ ترم تحصیلی برگزار می‌شود و طلاب باید قبل از ثبت نام، آیین‌نامه این دوره را با دقت مطالعه کنند؛ شرکت‌کنندگانی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، مدرک معتبر مرکز تخصصی نماز و جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را دریافت می‌کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha