جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار مجیدی

حوزه/ سردار مجیدی گفت: حضرت آقا در فرصت‌های مختلف از همدان به بزرگی یاد کرده‌اند که باید قدردان محبت‌های ایشان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های نمایندگان سابق ولی فقیه در استان و ائمه جمعه همدان، گفت: امروز سکان دار این مسیر حجت الاسلام و المسلمین شعبانی است.

وی با اشاره به حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شعبانی توسط رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: توصیه های مقام معظم رهبری در این حکم مایه مباهات استان همدان است و این مطلب وظیفه ما را سنگین ‌تر می‌کند.

سردار مجیدی با تشکر از رهبر معظم انقلاب به خاطر توجه ویژه ایشان به همدان، خاطر نشان کرد: حضرت آقا در فرصت‌های مختلف از همدان به بزرگی یاد کرده‌اند که باید قدردان محبت‌های ایشان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با وجود حجت الاسلام و المسلمین شعبانی در استان همدان می توان قدم های موثری در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برداشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)  با بیان اینکه پاسداران همراه حجت الاسلام و المسلمین شعبانی خواهند بود، اظهار داشت: مجموعه سپاه استان و بسیج از گذشته تا به امروز در کنار نمایندگان ولی فقیه در استان بوده و خواهد بود و با افتخار می گوییم که امروز نیز با حضور نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان خط انقلاب و رهبری را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان تاکید کرد:با حضور جوانان و حمایت نسل جدید باید گام دوم انقلاب را مستحکم تر از گذشته برداریم و با اطاعت از فرامین رهبری به سمت آینده انقلاب حرکت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha