جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سندرز رقیب انتخاباتی ترامپ، از مسجد کالیفرنیای جنوبی بازدید کرد

حوزه/ درحالی که سیاستمداران آمریکایی در رابطه با حملات ترویستی نیوزیلند بی تفاوت عمل کردند، برنی سندرز رقیب انتخاباتی ترامپ یکی از تنها مقامات ارشد این کشور بود که در این رابطه از یک مرکز اسلامی بازدید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thehill، سناتور برنی سندرز، که اخیرا به عنوان رقیب دونالد ترامپ وارد دور رقابت های انتخاباتی شده، روز شنبه ضمن بازدید از مرکز اسلامی، حملات ترویستی علیه مساجد نیوزیلند را که جان 50 نمازگزار مسلمان را گرفت محکوم کرد.

کمپین انتخاباتی وی اعلام کرد که این کاندیدای انتخاباتی حزب دموکرات روز شنبه همراه با امامان جماعت، کشیشان و رهبران یهودی در مرکز اسلامی کالیفرنیای جنوبی در نشستی شرکت کردند.

سندرز در این مراسم گفت: در این لحظات سخت، نه تنها در تاریخ آمریکا که شاهد افزایش جرایم نفرت محور هستیم بلکه در جهان شاهد گرايش در حال رشد به سمت اقتدارگرايي هستیم که در آن عوام فریبان بر اقلیت ها در سرتاسر جهان زورگویی می کنند و اکنون زمان آن رسیده که همه گونه علیه نفرت بایستیم.

وی افزود: ما باید به جهان نشان دهیم که ملت ما مردم را صرف نظر از دین و مذهب شان می پذیرد و دنیای بسازیم که برای همه خوب باشد. دنیا و جهانی که در آن عشق و دوستی بر نفرت غلبه کند.

 

گفته می شود دیدار سندرز از یک مرکز اسلامی وی را به بالاترین مقام آمریکایی تبدیل کرد که در پی حملات ترویستی هفته گذشته در مساجد نیوزیلند، از یک مسجد بازدید کرده است. این درحالی است که مقامات دولت آمریکا در این رابطه بی تفاوت عمل کرده اند. برخی شخصیت ها و رهبران میان ادیانی نیز در این مراسم حضور داشته اند.

لازم به ذکر است سندرز یکی از چندین سیاستمدار برجسته آمریکایی است که نامزد انتخاباتی 2020 از سوی دموکرات ها بوده است و رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha