سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: مدیری که درد مردم را متوجه نشود، در نزد مردم بی ارزش است و مدیریتش هیچ جایگاهی ندارد، بنابراین هر کس بیشتر به این موضوع توجه کرد آن مدیر با ارزش تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان عصر روز گذشته در دیدار نوروزی با مردم، در امامزاده عبدالله همدان، با تبریک سال نو، گفت: با دیدن فصل بهار و زنده شدن دوباره طبیعت انسان باید به یاد روزی باشد که خودش دوباره زنده خواهد شد.

وی با بیان این که با وزیدن نسیم بهاری به یاد نسیمی باشید که با آن دوباره زنده می شوید، تصریح کرد: هنگامی که نسیم بهاری شروع به وزیدن می کند خود را در معرض آن قرار دهید، چرا که بهار انسان را زنده می کند.

امام جمعه همدان با اشاره به شعار سال و لزوم خدمت رسانی به مردم، تاکید کرد: میزان ارزش هر مدیر رابطه مستقیمی با میزان خدمتگزاری او دارد و هر چه در خدمتگزاری به مردم بیشتر تلاش کند آن مدیر در نزد مردم جایگاه بالاتری دارد.

وی افزود: مدیری که درد مردم را متوجه نشود، در نزد مردم بی ارزش است و مدیریتش هیچ جایگاهی ندارد، بنابراین هر کس بیشتر به این موضوع توجه کرد آن مدیر با ارزش تر است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی خاطر نشان کرد: به میزی که هر روز یک نفر صاحب آن است، نباید متکی شد و در زمان مسئولیت در هر مقامی باید تنها به فکر رضایت خداوند و خدمت به خلق خداوند باشیم.

وی به مشکلات معیشتی مردم نیز اشاره کرد و گفت: هنگامی که انسان صف های طولانی و مشکلات مردمی را می بیند، خجالت می کشد، بنابراین امروز همه مسئولان موظف هستند تا برای بهتر شدن وضعیت زندگی و معیشت مردم تلاش خود را چند برابر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: در کنار مسئولان، مردم نیز باید همکاری داشته باشند و اگر این همکاری ها نباشد موفقیت مدیران هم ممکن نخواهد بود و بدانیم که این انبار کردن ها و احتکار ها بزرگترین ضربه را به مردم خواهد زد.

وی در پایان نیز از زحمات حجت الاسلام کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان تشکر کرد و افزود: بحمدلله در ایام نوروز کارهای خوبی برای ساماندهی بقاع متبرکه انجام شده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha