سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از حضور به موقع نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه سیل اخیر، بیان کرد: سپاه در حوادث غیر مترقبه مانند سیل اخیر در برخی از استان های کشور با تمام توان وارد میدان کمک به سیل زدگان شده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ظهر امروز جمعی از مدیران و معاونین حوزه علمیه قزوین با فرمانده سپاه استان قزوین دیدار و اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا را به شدت محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در این دیدار گفت: رفتارهای خصمانه آمریکا و ایادی آنها در منطقه علیه این ملت رشید وبصیر هیچگاه تمام نشدنی است، ولی آنچه بسیار حائز اهمیت است این که بتوانیم با وحدت و همدلی و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی جلوی توطئه های شوم استکبار جهانی بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در بخش سازندگی، در قالب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به رشد آبادانی کشور کمک می کند. نیروی قدس هم به عنوان رهبری کننده نیروهای مبارز و مجاهد برای خنثی کردن نقشه های استکبار جهانی نقش مهمی را بر عهده گرفته که پیروزی سوریه و عراق و کشورهای مظلوم دیگر، مقاومت مردم غزه و لبنان مرهون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از حضور به موقع نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه سیل اخیر، بیان کرد: سپاه در حوادث غیر مترقبه مانند سیل اخیر در برخی از استان های کشور با تمام توان وارد میدان کمک به سیل زدگان شده است.

وی در پایان گفت: توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تمام نشدنی است و این ملت همیشه بصیر و پشتیبان ولایت  در همه صحنه ها پیروز است.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha