جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت

حوزه/ معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: ۵۴ مقاله از سوی اساتید و پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به دبیرخانه پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت ارسال شده است که مورد داوری قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، ریحانه حقانی عنوان کرد: پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت روز پنجشنبه ۲۹ فروردین در تالار قدس مدرسه امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد قم برگزار می شود که اندیشمندان داخلی و خارجی در آن شرکت دارند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: موضوع همایش پانزدهم، «مهدویت و چالش‌‌ها» است و برای برگزاری این همایش، مراکز حوزوی و دانشگاهی از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مشارکت داشته اند.

حقانی تصریح کرد: سه پیش نشست به مناسبت برگزاری پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام  و با همکاری دبیرخانه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین جلسه مشترک میان معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و مسئولان همایش بین‌المللی دکترین مهدویت برگزار شد و تفاهم نامه‌ای نیز میان معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دبیرخانه همایش بین‌المللی دکترین مهدویت به امضا رسید که نظر به این تفاهم‌نامه، دبیرخانه جذب مقالات در معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تشکیل شد.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: ۶۴ چکیده مقاله و ۵۴ مقاله از سوی اساتید و پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که مورد داوری قرار گرفتند.

حقانی تصریح کرد: اساتید، پژوهشگران و طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که تمایل دارند در پانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت شرکت کنند، نام و نام خانواده به همراه کدملی خود را به شماره ۰۹۱۹۶۱۵۷۹۶۷(موحدی) ارسال  کنند.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت معین شده برای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند، برای افرادی که در این همایش شرکت کنند، گواهی رسمی شرکت در همایش صادر می‌شود.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha