پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۳۰ خانه و ۱ مسجد در آتش سوزی در اردوگاه پناهندگان روهینگیا خاکستر شدند

حوزه/ آتش سوزی که ظهر امروز در اردوگاه پناهندگان روهینگیا در بنگلادش به وقوع پیوست منجر به تخریب کامل ۳۰ خانه و یک مسجد شد. دو مسلمان روهینگیا نیز با مجروحیت در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از dhakatribune، در آتش سوزی در اردوگاه پناهندگان «کوتوپالونگ» در بنگلادش، 30 خانه و یک مسجد در شعله های آتش سوختند.

دو مسلمان میانماری روهینگیا که سعی داشتند آتش را خاموش کنند، در این حادثه مجروح شدند که هم اکنون برای درمان در بیمارستان صلیب سرخ محلی بستری شده اند. آتش سوزی اردوگاه پناهندگان مسلمان در بخش بازار کوکس در نزدیک ساعت 12:30 روز چهارشنبه به وقوع پیوست.

امادائولد حق، از ایستگاه آتش نشانی گفت:  دو واحد آتش نشانی محلی برای اطفای حریق به محل فرستاده شدند و بالاخره موفق شدند شعله های آتش را تحت کنترل درآورند. حداقل 30 خانه و یک مسجد کاملا سوختند. ما معتقدیم آتش سوزی از یکی از سیلندرهای گاز که در اردوگاه مورد استفاده قرار می گیرد شروع شده است.

وی حرفی در رابطه با تعمدی بودن یا نبودن حریق به میان نیاورد.

محمد عبدالرحیم رهبر اردوگاه روهینگیا گفت: ما دود سیاه بلندی از اردوگاه دیدیم و ساکنان سعی کردند آتش را خاموش کنند. سپس آتش نشانی را خبر کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha