جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمپین «۹۰ اقدام مهربانی» در برونئی، داوطلب زیباسازی مساجد شد

حوزه/ در کمپین زیباسازی و پاکیزه سازی مساجد در شهر سریا در برونئی که پروژه «۹۰ اقدام مهربانی» نام داشت، بیش از ۵۰ تن از اعضای جامعه اسلامی داوطلب همکاری شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از برونئی بولتن، روز گذشته بیش از 50 تن از مسلمانان اهل برونئی برای تمیز کردن مسجد شهر سریا در جزیره برونئو داوطلب شدند.

این کمپین بخشی از پروژه «90 اقدام مهربانی» نام داشت و اعضای شرکت نفت برونئی همراه با ساکنین محلی، و دیگر اعضای جامعه، در این اقدام مشارکت داشتند.

برای آغاز ماموریت «تمیزکاری و زیباسازی مسجد»، شرکت کنندگان ابتدا در یک جلسه امنیتی شرکت کردند. سپس به گروه های مختلف تقسیم شدند تا در تمیزسازی محوطه ها، رنگ جاده ها و خطوط پارکینگ اطراف مسجد شرکت کنند. شعار کمپین پاکیزه سازی مسجد امسال «احترام به گذشتگان، ساختن آینده» نام داشت.

 

کشور برونئی

برونئی  با نام رسمی کشور برونئی سرای صلح، کشوری است در جزیره بورنئو در جنوب شرقی آسیا. پایتخت آن بندر سری بگاوان است. نام رسمی این کشور «کشور برونئی سرزمین آشتی» یا «دارالسلام برونئی»  است. این کشور کوچک با اکثریت مسلمان، در آسیا قرار دارد. برونئی در کنار مالزی قرار گرفته‌است. این کشور در سال ۱۹۸۴ استقلال یافت و به دلیل داشتن منابع فراوان نفت و گاز، یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان را دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha