سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مسئولان به خصوص نیروی انتظامی خواست که با عوامل ایجاد و تشدید ناامنی در فضای حقیقی و مجازی با قاطعیت برخورد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت شهادت روحانی مظلوم همدانی در تیراندازی اخیر صورت گرفته در این شهر اظهار داشت: از نیروهای امنیتی و انتظامی انتظار می رود کسانی که سابقه شرارت دارند و بعضاً در گذشته مرتکب جرم و جنایت هایی شده ، شناسایی و تحت نظر بگیرند و در مواقع لازم ، برخورد مناسب و قاطعانه از خود نشان دهند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن می خواهد به وسیله این قبیل اقدامات، فضای روانی جامعه ما را مخدوش کند، هوشیاری و در عین حال قاطعیت مسئولان مربوطه می تواند مانع از تحقق هدف شوم دشمن گردد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچنین گفت: در این مسایل البته فرقی نمی کند که یک فرد روحانی یا یک فرد عادی مورد حمله و تیراندازی قرار گیرد، بلکه مهم آن است که جلوی مظاهر و عوامل ناامنی در جامعه با قاطعیت گرفته شود.

وی بیان داشت: از سویی می بایست جلوی جرایم و ناهنجاری ها چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی گرفته شود، چه آن که بسیاری از این مشکلات ریشه در عدم نظارت لازم بر فضای مجازی دارد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha