پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

حوزه/ کتاب های «غواص ها بوی نعنا می دهند»، «عزیز کرده»، «جنون مجنون»، «عصمت» و «پناهنده» از جمله کتاب های منتشر شده توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که با فروش خوبی مواجه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امسال با حدود ۳۰۰ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد. این انتشارات در حوزه‌های روایت جنگ، اطلس‌ها، تاریخ شفاهی و قاب‌های خاطره فعالیت می‌کند.

به گفته مسئولان این غرفه؛ بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با وجود بالا رفتن قیمت کاغذ توانسته ۱۱۰ عنوان کتاب جدید روانه بازار کرده و در اختیار مخاطبان خود قرار دهد اما مانند دیگر ناشران به خاطر بالا رفتن قیمت کتاب و افت فروش از وضعیت موجود ناراضی بودند.

بر پایه این گزارش؛ کتاب های «عزیز کرده»، «جنون مجنون»، «عصمت» و «پناهنده» است از جمله کتاب های منتشر شده توسط این بنیاد است که با فروش خوبی مواجه بوده است.

همچنین از دیگر کتب پر فروش می‌توان به کتاب "غواص ها بوی نعنا می دهند" اشاره کرد که درباره عملیات کربلای چهار و نحوه شهادت ۷۲ تن از غواصان دفاع مقدس است.

گفتنی است؛ غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب در شبستان اصلی، ناشران عمومی، راهرو شماره ۲۷ واقع شده است.

 

 

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha