سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
 غرفه مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص)

حوزه/ مسئول غرفه مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) گفت: این مرکز تاکنون بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب را به ۲۸ زبان زنده دنیا چاپ کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی تاکنون ۳۰۰۰ عنوان کتاب را چاپ کرده است که از این کتب نزدیک به ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کتاب را در نمایشگاه امسال در دسترس مخاطبین قرار داده است.

این انتشارات بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ عنوان کتاب را به ۲۸ زبان زنده ترجمه کرده اند. هم‌چنین ۸۰ کتاب جدید به زبان فارسی در سال ۹۸ به چاپ رسیده است. این مرکز در حوزه های علوم قرآن، تفسیر، روان شناسی فقه و فلسفه، تاریخ کتاب‌های متنوعی را داراست و بیشتر جنبه آموزشی و پژوهشی دارند.

به گفته مسئولان غرفه پر فروش ترین کتاب های نمایشگاه دانشنامه امام رضا(ع) است که با بازدید رهبری از غرفه این کتاب به ایشان هدیه داده شد. هم‌چنین کتاب سبک زندگی اسلامی، پاسخ به شبهات وهابیت، مظهر الشهود و باورهای ادیان ایران باستان از فروش خوبی برخوردار بوده اند. مخاطبان این مرکز بیشتر از قشر مذهبی و دانشگاهی و حوزوی هستند که برای کارهای پژوهشی و آموزشی خود به انتشارات مراجعه می‌کنند.

 

خبرنگار: فاطمه اسماعیلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha