جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز نقوی گفت: شیعیانی که ربوده شدند کسانی هستند که در هیچ جنایتی دست ندارند و اگر نهاد های کشور فکر می‌کنند این افراد مجرم هستند باید آنها را با مدرک در دادگاه محاکمه کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان و عضو شورای همبستگی ملی پاکستان گفت: به تازگی دبیر مرکز اسلامی« رابطة العالَم الاسلامی» مکه با صدور بیانیه ای در مورد غیبت امام زمان (عج) اعلام کرده است که غیبت امام زمان (عج) و ظهور آن حضرت (عج) قطعی و مسلم است و درمورد اثبات این بیانیه پنچ کتاب از روحانیون وهابی عربستان و روایاتی از خلفای راشدین ذکر کرده است.

نقوی ادامه داد: در این بیانیه آمده است که ظهور آن حضرت عقیده اهل سنت است و داشتن این عقیده برای اهل سنت واجب است و کسانی که کم علم، جاهل و بدعت پسند هستند، این عقیده را قبول نخواهند کرد و این مثل روز روشن است.

حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی در بخش دیگر از سخنان خود از تحصن خانواد های افراد مفقود شده در پاکستان حمایت کرد و افزود: افرادی که ربوده شدند همه کسانی هستند که در هیچ جنایتی دست ندارند و اگر نهاد های کشور فکر می‌کنند این افراد مجرم هستند باید آنها را با مدرک در دادگاه محاکمه کنند، و اینکه بدون هیچ اطلاعتی شهروندان این کشور را در زندان ها نگهدارند این مانند قانون جنگل است و مثل این قانون در هیچ جای دنیا نیست.

نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان در ادامه گفت: دولت هر چه سریعتر باید این مسئله حساس را پیگیری کند و شیعیان را از این بیشتر امتحان نکند وگرنه دولت دچار مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha