پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام زایری

حوزه/ زیارت قبور شهدا و قرائت وصیت آن‌ها هر روز بعد از نماز صبح، حضور استاد اخلاق در مدرسه و بیان نکات اخلاقی هر روز بعد از نماز صبح و حضور در جمع‌‌خوانی قرآن کریم مسجد جامع از جمله برنامه‌های طلاب مدرسه رسول اکرم(ص) تکاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام وحید زائری، عصر دوشنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت‌های ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی است برای اینکه بتوانیم داشته‌های معنوی خود را بهبود بخشیده و از این ماه نهایت استفاده را بکنیم.

وی ادامه داد: دعا و مناجات خوانی در این ماه از مواردی است که موجب رشد معنوی می‌شود و برای همین در برنامه‌های روزانه ماه رمضان این مسئله مد نظر قرار گرفته است تا طلاب بتوانند در برنامه‌های مدرسه استفاده کنند.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب افزود: زیارت قبور شهدا و قرائت وصیت آن‌ها هر روز بعد از نماز صبح، حضور استاد اخلاق حوزه حجت الاسلام ابوالقاسم رهبر در مدرسه و بیان نکات اخلاقی هر روز بعد از نماز صبح و حضور در جمع‌‌خوانی قرآن کریم در مسجد جامع از جمله برنامه‌هایی است که در کنار تحصیل دروس آموزشی برای طلاب در ماه رمضان در نظر گرفته شده است که طلاب با استفاده دقیق از آن‌ها می‌توانند معنویات خود را بهبود ببخشند.

وی اضافه کرد: در این ماه باید از راهنمایی‌های اساتید مدرسه و استاد اخلاق حاضر در مدرسه در جهت بهره‌مندی بهتر از فرصت‌ ماه مبارک رمضان خصوصا شب‌های قدر نهایت استفاده را برده و موجب رحمت و مغفرت خدای متعال را در این ماه به دست بیاوریم و باید خودمان را برای شب‌های قدر که شب نزول رحمت و برکات الهی است آماده کنیم.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha