جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه بسیج طلاب

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور از امت انقلابی دعوت کرد تا با حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس، ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف را به گوش همه جهانیان برسانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا ۗ وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ (حج،۴۰) آن مؤمنانی که به ناحق از خانه‌هاشان آواره شده (و جرمی نداشتند) جز آنکه می‌گفتند: پروردگار ما خدای یکتاست. و اگر خدا (رخصت جنگ ندهد و) دفع شر بعضی از مردم را به بعض دیگر نکند همانا صومعه‌ها و دیرها و کنشت‌ها و مساجدی که در آن (نماز و) ذکر خدا بسیار می‌شود همه خراب و ویران شود. و هر که خدا را یاری کند البته خدا او را یاری خواهد کرد، که خدا را منتهای اقتدار و توانایی است. (سوره حج، آیه ۴۰)

فلسطین قطعا روزی را خواهد دید که رژیم صهیونیستی دیگر وجود ندارد. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز برائت و فریاد همه مسلمانان و آزادگان سراسر جهان ، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز وحدت مسلمین جهان است.

با گذشت ده ها سال از ابتکار راهبردی و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل و تلاش جبهه متحد استکبار برای جلوگیری از جهانی شدن این آرمان و تحمیل سازش و نرمش در برابر خواسته‌های رژیم جعلی صهیونیستی را با ناکامی و شکست‌ مواجه ساخته است.

روز جهانی قدس فرصتی برای بازنمایی از آسیب ها و خطرات فراروی امت اسلامی و پیامدهای حوادث اخیر در برخی کشورهای اسلامی قلمداد می شود . قدرت‌های استعمارگر با احساس خطر شدید هرچند موفق به مهار انقلاب‌های منطقه نشدند، اما درصدد هدایت آنها در راستای منافع خود برآمده‌اند، به گونه‌ای که در تلاشند  شرایط کنونی به ضرر ملت‌های منطقه و به سود صهیونیست‌ها و حامیان غربی و عربی آن ها در جریان باشد .

 با توجه به شکست های پی در پی صهیونیست ها در مواجهه با مردم مقاوم فلسطین و قدرتمندتر شدن جبهه مقاومت در مقابل دشمنان قسم خورده صهیونیستی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۴۰ هجری قمری مصادف با دهم خردادماه ۱۳۹۸ هجری شمسی گردهم خواهیم آمد تا منادی ندای مظلومان و مستضعفین جهان به ویژه مردم شریف قدس باشیم.

حضور یکپارچه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزاده و حق طلب در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از نزدیک شدن وعده الهی ورنگ باختن رؤیای خاورمیانه بزرگ و تئوری شیطانی "اسرائیل از نیل تا فرات" می باشد .

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به نمایندگی از اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور در آستانه روز جهانی قدس ضمن دعوت از آحاد ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را  مانند گذشته محکوم کرده وضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن، همپای تمامی مسلمانان جهان و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی سرخواهد داد.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha