پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نابلسی صادق

حوزه/ شیخ صادق نابلسی از روحانیون شیعه لبنان طی سخنانی گفت: مسئله فلسطین در مرحله بسیار حساسی به سر می برد، به گونه ای که برخی از کشور های عربی تلاش می کنند بر معامله قرن سرپوش دینی و سیاسی بگذارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ صادق نابلسی از روحانیون شیعه لبنان طی سخنانی گفت: مسئله فلسطین در مرحله بسیار حساسی به سر می برد، به گونه ای که برخی از کشور های عربی تلاش می کنند بر معامله قرن سرپوش دینی و سیاسی بگذارند و صحنه جدیدی در منطقه به وجود بیاورند که رژیم صهیونیستی بخشی از آن است.

وی افزود: برخی از کشور های عربی به موضع گیری آمریکایی اسرائیلی علیه ایران افتخار کرده و با جمهوری اسلامی که با تمام قدرت در کنار ملت فلسطین ایستاده اعلام دشمنی می کنند.

شیخ نابلسی اشاره کرد: همین کشورهای عربی علیه مسئله فلسطین و ملت آن که زیر فشار سیاسی و معیشتی قرار دارند، توطئه می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: ما در لبنان باید علیه معامله قرن که به دنبال پایان دادن به پرونده آوارگان و اسکان دائمی فلسطینی ها در لبنان است، موضع متحدانه ای داشته باشیم.

 

لازم به ذکر است کنفرانسی با عنوان صلح به خاطر شکوفایی قرار است در ۲۸ ژوئن آینده به میزبانی بحرین و مشارکت برخی کشورهای عربی برگزار شود. این کنفرانس با ظاهر اقتصادی قرار است زمینه ساز اجرای طرح موسوم بع معامله قرت ترامپ برای حذف نهایی فلسطین و به رسمیت شناختن رسمی رژیم صهیونیستی در منطقه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha