جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بهشهر

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز ملت مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت و پشیبانی هستند، گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس یکی از بهترین راه های حمایت از آرمان فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسىئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، امروز در جمع خبرنگاران بر ضرورت حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که حضور در راهپیمایی روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: این حضور موجب سست شدن پایه های نظام های سلطه گر خواهد شد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز ملت مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت و پشیبانی هستند، گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس یکی از بهترین راه های حمایت از آرمان های فلسطین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم مظلوم فلسطین هفت دهه است که زیر بار ظلم و ستم یک رژیم جنایت کار قرار دارند، خاطرنشان کرد: متأسفانه بسیاری از جنایت های این رژیم جانی در سایه سکوت مجامع بین المللی صورت می گیرد.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که جنایت هایی که رژیم صهیونیستی در طول دهه های اخیر مرتکب شده در تاریخ دیده نشده است، بیان داشت: دستان شیطانی این رژیم جنایت کار به خون های پاک هزاران فلسطینی بی گناه آغشته است.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که امروز حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت عملی از آرمان مردم فلسطین است، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و زمینه ساز رهایی قدس شریف است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در چهار دهه اخیر حمایت قاطعانه خود را از ملت مظلوم فلسطین در عمل به اثبات رسانده است، گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک فرصت مناسبی است تا امت اسلامی به ویژه ملت بزرگ ایران بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که نامگذاری روز جهانی قدس یکی از ماندگار ترین اقدامات امام خمینی(ره) در دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین است، خاطرنشان کرد: امروز بر ملت های مسلمان جهان فرض است که با حضور گسترده خود در این راهپیمایی جهانی بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها اعلام کنند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر به خیانت کشورهای مرتجع عرب منطقه در برابر موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز سران خیانت کار این کشورهای عربی با همراهی آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند طرح معامله قرن را عملی کنند که به طور حتم به جایی نخواهد رسید و شکست خواهد خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جهان است، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی جهان نیز با همراه با ایران اسلامی در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی بیاستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha