سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 495095
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
دهه کرامت

حوزه/ نماینده آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: تمام برنامه‌هایی که از سوی آستان قدس رضوی در استان فارس برگزار خواهد شدو به دلیل وسعت استان به ۵۰۰ برنامه می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جابر مهدیار، امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های اجرایی آستان قدس رضوی در فارس با محوریت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود، اظهار داشت: برای اجرایی شدن برنامه‌ها کمیته‌هایی در شهرستان‌ها شکل‌گرفته که تمام آنان در سطح استان فعال هستند.

وی به اعزام خادمین در سطح استان اشاره کرد و افزود: در دهه کرامت امسال خادمین حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) به‌تمامی شهرستان‌های استان فارس اعزام خواهند شد که این برنامه به مدت چهار روز پیوسته ادامه خواهد داشت.

نماینده آستان قدس رضوی در استان فارس رسیدگی به محرومین و نیازمندان را محوریت اجرای برنامه‌های آستان قدس رضوی در فارس دانست و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این مجموعه انجام برنامه‌ها با محوریت  رسیدگی به محرومین و نیازمندان دهه کرامت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر برنامه‌هایی که در دهه کرامت از سوی آستان قدس رضوی در فارس برگزار خواهد بود، اعزام افراد نیازمند به مشهد مقدس با هزینه این مجموعه صورت خواهد گرفت،

مهدیار، تهیه جهیزیه را یکی دیگر از برنامه‌های آستان قدس رضوی در فارس دانست و ابراز کرد: تهیه جهیزیه برای دختران در حال ازدواج و افتتاح مراکز مهد الرضا(ع) ازجمله دیگر برنامه‌های این مجموعه در دهه کرامت خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: تمام برنامه‌هایی که از سوی آستان قدس رضوی در استان فارس اجرا و برگزار خواهد شد به دلیل وسعت استان به 500 برنامه می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خلیل IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    با سلام از اینکه این اسامی را جهت قیاس به رای گذاشتید بهتر بود سوال میکردید ایا حاضرید رای دهید ودر صورت تمایل اسامی افرادی که از دولت مردان وخادمین راستین به نظام ومردم هستند را بندیسید واین امر می بایستی ۳ ماه مانده به انتخابات صورت میگرفت واز این طریق افراد که در بتن جامعه ودر دل مردم جای داشتند معرفی میشدند اما من ره سردار رضایی و رئیسی رای میدهم