جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار شهسواری

حوزه/ شهسواری گفت: امروز در مقابل جریانی که به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است، رسانه‌های انقلابی و ارزشی قرار دارند که باید امیدآفرینی و ایستادگی در مقابل مشکلات را در بین مردم ترویج کرده و از اثرگذاری دشمن ممانعت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه حبیب شهسواری امروز در دومین نشست بسیج رسانه آذربایجان‌غربی، با فرمانده سپاه شهدای استان اظهار داشت: رسانه‌ها پرچمدار و پیام‌آور حفظ ارزش‌های الهی و انسانی هستند و تا  امروز هم در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته‌اند، اما برای رسیدن به آن افق ترسیم شده در انقلاب اسلامی فاصله زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید به مسئله امیدآفرینی در جامعه اهمیت دهند؛ امروز در مقابل جریانی که به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است، رسانه‌های انقلابی و ارزشی قرار دارند که باید امیدآفرینی و ایستادگی در مقابل مشکلات را در بین مردم ترویج کرده و از اثرگذاری دشمن ممانعت کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: تاثیرات رسانه در چهل سال گذشته در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار زیاد بوده است و ما اوج این تاثیرگذاری و نقش آفرینی را در هشت سال دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم و امروز نسل جوان با آثار باقیمانده رسانه از جنگ است که با دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی بیان داشت: عملکرد رسانه‌ها در چهل سال گذشته خوب بود و رسانه‌ها باید زمینه را برای ایجاد و هدایت رسانه در طراز انقلاب اسلامی فراهم کنند و همه ما برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دینی در برابر شهدا مسئولیت داریم.

شهسواری اضافه کرد: در همه زمنیه‌ها مشکلات وجود دارد و انسان همواره از از سختی‌ها به رفاه می‌رسد و آیات قرآن، دوران چهل ساله اتقلاب اسلامی و زندگی همه ما این مرطلب را نشان می‌دهد و در همین راستا است که ما تحریم را برای رسیدن به یک اقتصاد پویا یک فرصت می‌دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha