سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
                     حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه، عملکرد ۱۰۰ روزه رئیس قوه قضائیه را امیدبخش دانست و تصریح کرد: اجرای عدالت در تمام سطوح جامعه و برخورداری مردم از امکانات بیت المال و جلوگیری از رانت های اطلاعات اقتصادی، یکی از مسائلی است که دست غارتگران بیت المال را کوتاه می کند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند رئیس دستگاه قضا، اجرای عدالت را نقطۀ امید تمام مستضعفان دانست و گفت: با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در رأس قوه قضائیه و عملکرد کوتاه مدت ایشان، مردم عدالتخواه نسبت به اجرای بیش از پیش عدالت خوشبین تر می باشند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به ابلاغ آیین نامه رسیدگی به اموال مسئولان، افزود: جای بسی امیدواری است که احیای قانون( از کجا آورده ای) پس از سال ها رکود، به صورت جدی فعال شد تا مسئولان از بالاترین رده تا مدیران کل، همگی  لیست اموال خود ،همسر و فرزنداشان را اعلام کنند.

وی، عملکرد ۱۰۰ روزه رئیس قوه قضائیه را امیدبخش دانست و تصریح کرد: اجرای عدالت در تمام سطوح جامعه و برخورداری مردم از امکانات بیت المال و جلوگیری از رانت های اطلاعات اقتصادی، یکی از مسائلی است که دست غارتگران بیت المال را کوتاه می کند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه اقدامات زیر ساختی رئیس دستگاه قضا، نشان از عزم جدی در مبارزه با مفسدان اقتصادی و ایجاد امنیت روانی ملت انقلابی دارد، گفت: اجرای دقیق قوانین شرع مقدس اسلام باید امنیت روانی را از مفسدان اقتصادی بگیرد، تا بازار مسلمانان مورد تاخت و تاز و امیال نفسانی سوداگران قرار نگیرد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه نهال انقلاب علی رغم میل دشمنان اسلام، با خون شهیدان به درختنی تنومند تبدیل شده و امروز ایران اسلامی در دنیا مقتدر و سربلند است، اظهار کرد: سلامت دستگاه قضا با حضور نیروهای انقلابی، بهترین خدمت به ایجاد امنیت قضایی و سلب آسایش از غارتگران و مفسدین اقتصادی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمنی استکبار جهانی با مردم ایران اسلامی تا زمانی است که پای آرمانهای الهی امامین انقلاب و شهدای عزیز باشیم، گفت: با توکل بر خدا و صبر و استقامت در برابر دشمنی های شیطان بزرگ و پشتیبانی از ولایت فقیه، نقشۀ بدخواهان داخلی و خارجی یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha