شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اشاره کرد: موضع شجاعانه و یکپارچه ملت فلسطین علیه کنفرانس منامه راه را برای فروش فلسطین و توجیه معامله قرن بست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اشاره کرد: موضع شجاعانه و یکپارچه ملت فلسطین علیه کنفرانس منامه راه را برای فروش فلسطین و توجیه معامله قرن بست.

وی با بیان اینکه در لبنان تمامی طایفه ها، مذاهب و قدرت های سیاسی با عادی سازی روابط، کنفرانس منامه و معامله قرن مخالفت کردند، گفت: حمایت عربستان سعودی، امارات و بحرین از معامله قرن تهدیدی برای تمامی لبنانی ها است.

شیخ قاووق تصریح کرد: حوادث کنفرانس منامه عربستان سعودی، امارات و بحرین را در توطئه علیه فلسطین رسوا کرد و این خیانت به امت و تاریخ به شمار می رود.

رژیم آل سعود قبور ائمه را تخریب کرده و بر عدم بازسازی آن اصرار دارد

عضو شورای مرکزی حزب الله با اشاره به اینکه این اولین باری نیست که رژیم آل سعود علیه قدس و فلسطین توطئه می کند، تاکید کرد: رژیم سعودی قبور ائمه معصومین از جمله امام حسن، امام حسین، امام زین العابدین، امام باقر و امام صادق (علیهم السلام) را تخریب کرده و علیه مقدسات امت تعرض کرده است.

وی بیان داشت: رژیم کنونی آل سعود که مدعی پیشرفت و معرفی عربستان سعودی با رنگ و لعاب جدید است، با ابقای تخریب قبور بقیع بر جنایت عصر و تاریخ اصرار می ورزد و احساسات صد ها میلیون مسلمان را به بازی گرفته است.

شیخ قاووق در بخش دیگر سخنان اشاره کرد: قدرت لبنان در مقابله با پیامده های معامله قرن، تمسک به معادله راهبردی، ارتش، ملّت و مقاومت است؛ به ویژه که مقاومت روز به روز قدرتمند می شود و لبنان را داخل دژ محکمی قرار می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha