سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 497997
۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
سومین اجلاس ملی رابطان جامعه ایمانی مشعر

حوزه/ مراسم تجلیل از میلاد احسانی از مجاهدان جبهه انقلاب فرهنگی سیل و از حماسه سازان خدمت رسانی به سیل پل دختر در قم تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیین اختتامیه سومین اجلاس جامعه ایمانی مشعر امروز با بخشهای متنوع و در قالبهای مختلف برگزار شد.

از جمله برنامههایی که در حاشیه این آیین در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، آیین تجلیل از برادر مجاهد، میلاد احسانی و تجلیل از رابطان سیل پل دختر بود.

میثم کشکولی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و از خادمان جهادگر سیل اخیر در این مراسم گفت: برادر مجاهد، «میلاد احسانی» که در این سیل مجروح و به کما رفت و به تازگی از کما خارج شد از جمله مجاهدانی بود که حماسه بزرگی را در این منطقه خلق کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند،من عبدالله والی را ندیدم ولی قطعا امثال عبدالله والی اثر وضعی در حفظ نظام دارند که باعث رفع فتنه از نظام میشوند؛ امثال میلاد احسانی نیز همین کارکرد را دارند.

وی گفت: میلاد احسانی کسی بود که برای تهیه اطلس غرب که آن را تکلیف خود میدانست امتحانات فوق لیسانس خود را نیز برگزار نکرد؛ او نیروی متخصصی بود که به هیچ کسی محتاج نبود و به همه امور فرهنگی و رسانه ای مسلط بود؛ وی تنها آلبوم دفاع مقدس استان لرستان را تولید کرد و نصب تابلوی شهدا در کوچه ها و منازل شهدا را انجام داد.

کشکولی یادآورشد: در ماجرای پل دختر نیز ضمن فعالیت سازماندهی و طراحی فعالیت جهادی، حوزه رسانه ای را راهبری میکرد؛ امیدواریم پس از آن سانحه دلخراش که در منطقه روی داد، سلامت این مجاهد نیز حاصل شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha