سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روستا آزاد

حوزه/ امروز همه می دانند دشمن برای ترویج بی بندباری سرمایه گذاری زیادی کرده است و این مسئله نشان می دهد که ترویج فرهنگ حجاب در عین حال که عمل به واجب الهی و ترویج فرهنگ عزت است، نفی سلطه کفار می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد پیش از ظهر امروز در دومین همایش  فعالان عفاف و حجاب استان قم که به همت دفتر تبلیغات اسلامی در سالن غدیر این دفتر در قم برگزار شد گفت: این سلسله همایش ها تحت عنوان فعالان مدتی است که با پیگیری دفتر تبلیغات و زیرنظر نماینده ولی فقیه در استان قم، تأسیس شده و هدف از راه اندازی آن تذکر و مهارت افزایی به فعالان و آموزش به مروجین حجاب، مهارت افزایی به دوست داران و علاقه مندان به عفاف و حجاب است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: در کنار اعمال صالح و ترک گناه، قرآن نیز بر مسئله و اهمیت عفاف و حجاب در مقابله با کفار تأکید دارد و  می فرماید« اگر به این امر مهم عمل شود می تواند موجب خشم دشمنان شود».

وی بیان کرد: امروز همه می دانند دشمن برای ترویج بی بندباری سرمایه گذاری زیادی کرده  است و این مسئله نشان می دهد که ترویج فرهنگ حجاب در عین حال که عمل به واجب الهی و ترویج فرهنگ عزت است، نفی سلطه کفار نیز می باشد.

313/40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha