پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شکایت یک بانوی مسلمان: تروریست خطابم کردند! توی سرم زدند!

حوزه/ بانوی مسلمان بنگلادشی تبار، از همکارانش در وزارت آب و برق لس آنجلس شکایت کرده و گفته که او را تروریست خطاب کرده و سال ها رفتار تبعیض آمیز و ضدمسلمانی با او داشته اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از nydailynews، یک بانوی مسلمان مدعی شده که در محل کارش در وزارت آب و برق لس آنجلس، شهری واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا، لهجه شرقی اش را مسخره کرده و رفتار ناعادلانه ای با او داشته اند.

طبق شکایت نامه ای که سیاره شمس، یک بانوی مسلمان 41 ساله تنظیم کرده است، مدعی شده که همکارانش با رفتاری نژادپرستانه و ضداسلامی او را به خاطر داشتن لهجه متفاوت، مسخره کرده اند، به او زور گفته اند و «پسرعموی تروریست ها» خطابش کرده اند. شمس در شکایت نامه خود نوشته که سال ها توسط این افراد تحقیر شده، مانع پیشرفت او شده اند، و زمانی که کم کاری های آن ها را گزارش می داده یا رفتارهای زورگویانه آن ها را به مدیریت شکایت کرده، به او فحاشی کرده و او را مجبور به ارزیابی ثبات کرده و کار خودش را زیر سئوال برده اند.

 به گفته وی یکی از همکارانش توی سر او زده و گفته که کلاس زبان انگلیسی برود و گفته است: زنان مسلمان که تمام بدنشان را می پوشانند، حتما همگی بی سواد و تحصیل نکرده هستند یا از شوهرانشان می ترسند!

شمس که لیسانس مهندسی دارد و در بنگلادش به دنیا آمده، پس از آنکه در آگوست 1997 به کالیفرنیا مهاجرت کرده، در سال 2000 شهروند آمریکا شده است.

شمس درحالی که گریه می کرد به خبرنگاران محلی لوس آنجلس گفت: اگر می دانستم قرار است در این کشور با من مثل یک شهروند درجه دو رفتار کنند، این همه سال را در این کشور نمی گذراندم.

سخنگوی اداره آب و برق لوس آنجلس با ادعای اینکه اتهام تبعیض را جدی تلقی می کند، حاضر نشد نظری در این رابطه بدهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha