پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رستوران ژاپنی میزبان جشنواره غذای حلال در المپیک ۲۰۲۰

حوزه/ رستوران ژاپنی در شهر توکیو، قرار است همزمان با المپیک تابستانی ۲۰۲۰، برگزار کننده جشنواره غذای حلال با حضور هزاران ورزشکار و گردشگر مسلمان از کشورهای مختلف باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از Sports Inquirer ، در آماده سازی برای المپیک 2020، یک رستوران ژاپنی در توکیو برگزار کننده نشست «غذای حلال» برای تسهیل کار هزاران ورزشکار و گردشگر مسلمان در بزرگترین رویداد ورزشی جهانی می باشد.

یاساکی تاکیدا 42 ساله نماینده رستوران گرن –ایت جینزا گفت: امیدوارم مردم سرتاسر جهان هنگامی که در ژاپن حضور دارند، بدون نگرانی از غذاهایشان لذت ببرند.

این رویداد که تا 4 آگوست ادامه خواهد داشت، برخی غذاها با گواهینامه حلال از جمله سینه مرغ و نودل های داغ با موادی از سس سویا به مشتریان ارائه خواهد شد.

گفتنی است المپیک تابستانی سال آینده از 24 جولای تا 9 آگوست 2020 میلادی ادامه داشته و شرکت کنندگانی از 50 کشور مسلمان و صدها ورزشکار مسلمان نیز از کشورهای دیگر حضور خواهند داشت.

از نظر تاریخی نخستین مسلمانان در ژاپن در کارهای هنری ابن خردادبه ، دیده می شوند. در سال 2010، مرکز تحقیقات پیو تخمین زده که مسلمانان ژاپن 185 هزار نفر هستند. در کل 55.8% مردم ژاپن به شینتو عقیده دارند درحالی که 34.9% آنان به بودایسم گرایش دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha