جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوره آموزشی تربیت مبلغ نظام جامع خانواده

حوزه/ دوره آموزشی تربیت مبلغ نظام جامع خانواده پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سید منذر حکیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دوره آموزشی تربیت مبلغ نظام جامع خانواده پیش از ظهر امروز پنجشنبه 3 مردادماه 1398 با حضور آیت‌الله سید منذر حکیم استاد درس خارج فقه حوزه علمیه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

در این نشست همچنین خانم معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران، خانم ماندانا جلالی مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌‌های علمیه خواهران و جمعی از طلاب سطح سه و چهار حوزه‌های علمیه خواهران حضور داشتند.

در ابتدای این نشست خانم معصومه ظهیری به سخنرانی پرداخت و گفت: برای بحث پیرامون وضعیت خانواده باید مسائلی نظیر شرایط ویژه جامعه جهانی، اهمیت مسأله خانواده و هجمه‌ بسیاری که امروزه نه ‌تنها در ایران بلکه در جهان اسلام به این نهاد صورت گرفته را مدنظر قرار داده و بررسی کرد.

هجمه سنگین دشمن برای حیازدایی در ایران و جامعه اسلامی

وی با اشاره به این که امروزه در ادیان دیگر شاهد بازگشت به مسأله خانواده‌محوری و پاکی نسل هستیم و یهود به این مسئله توجه ویژه ای دارد، افزود: ولی متأسفانه در ایران اسلامی علاوه بر بالا رفتن سن ازدواج که مشکل جدی در عرصه خانواده ایجاد کرده است، دشمنان نیز هجمه سنگینی برای حیازدایی و ناپاکی در ایران و جامعه اسلامی وارد می کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران انجام فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و رسانه‌ای در عرصه مطالعات زن و خانواده و در راستای خانواده‌محوری و توجه ویژه به این نهاد را ضروری عنوان کرد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha