چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ثبت نام از متقاضیان ورود به حوزه علمیه خواهران تهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تهران، گفت: ثبت نام از متقاضیان سطح دو حوزه علمیه تا ۲۱ مردادماه ادامه خواهد داشت و آزمون کتبی ورود به حوزه های علمیه در هفتم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

خانم منصوره ازغندی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، از پذیرش طلاب خواهر برای سال تحصیلی 98_99 در مدارس علمیه استان تهران خبر داد و اظهار داشت: حوزه های علمیه خواهران استان تهران برای سال تحصیلی جدید از میان دارندگان مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر در سطح دو به شیوه حضوری تمام وقت و پاره وقت طلبه می پذیرد.

وی افزود: ثبت نام از متقاضیان برای سطح دو حوزه علمیه از تاریخ 23 تیرماه همزمان با ولادت امام رضا(علیه السلام) شروع شده و تا 21 مردادماه ادامه خواهد داشت و آزمون کتبی ورود به حوزه های علمیه در هفتم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تهران اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان ورود به حوزه علمیه خواهران در مقطع سطح دو از طریق وبگاه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا با مراجعه حضوری به مدارس علمیه استان امکان پذیر خواهد بود.

خانم ازغندی در ادامه با اشاره به اعلام نتایج آزمون داوطلبان سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: در آزمون کتبی سطح سه 351 نفر و در سطح چهار 67 نفر امتیاز لازم را کسب کردند اما پذیرش نهایی و قطعی منوط به قبولی در مصاحبه علمی و شفاهی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون مصاحبه های علمی طلاب قبول شده در آزمون کتبی در حال برگزاری است و پذیرفته شدگان بعد از موفقیت در مصاحبه علمی می توانند در رشته های تعیین شده مشغول به تحصیل شوند. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha