پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
سردار شهسواری

حوزه/ سردار شهسواری گفت: در انتخابات بسیج باید روشنگری کند و مردم حق انتخاب دارند و تحمیل گزینه بر مردم صحیح نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از ارومیه سردار حبیب شهسواری، امروز در همایش بصیرتی شورای معتمدین انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی که در سالن بسیج برگزار شد، اظهار داشت: با کمک مردم و با همکاری کمیته امداد ۵۰۰ واحد ساخته شده است و قرار است ۱۰۰۰ واحد برای بهزیستی ساخته شود و هدایت کمک‌های مردمی از جمله وظایف شورای معتمدین است.

وی ادامه داد: توجه به افزایش حضور مردم در انتخابات برای کوبیدن میخ نفرت بر تابوت دشمن و انتخاب نامزد در تراز انقلاب اسلامی از دیگر وظایف شورای معتمدین است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با تاکید بر این که مردم حق انتخاب دارند و تحمیل گزینه بر مردم صحیح نیست، ادامه داد: پیگری مطالبات مردم، پیگری اجرای اقتصاد مقاومتی که امروزه عده‌ای بجای عمل کردن همایش برگزار می‌کنند و مطالبه معنویت افزایی از دیگر وظایف شورای معتمدین است.

شهسواری تصریح کرد: جریان انقلابی باید بیدار باشند و اجازه ندهند جریان غیر انقلابی به عرصه آمده و کار را به دست بگیرند.

وی، مطالبه‌گری را یک ارزش دانست و گفت: لشکر جوانان انقلابی به صورت هوشیار وارد میدان مطالبه‌گری شوند و از مسئولین مشکلات مردم را مطالبه کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: مردم از بسیج و نیروهای ارزشی انتظار دارند اگر مسئله‌ای انقلاب را تهدید می‌کند این‌ها وارد میدان شده و بیشتر از دیگران از انقلاب و کشور دفاع کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha