پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دبیرجامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: ما در تبلیغ مواضع و خدمات نظام بسیار ضعیف هستیم؛ بارها حضرت امام(ره) در فرمایشات خود بیان کردند خدماتی که در نظام صورت می‌گیرد را باید بیان کنید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محی‌الدین طاهری پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد، با اشاره به فلسفه  تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور حضرت امام(ره) اظهار داشت: یکی از نکاتی که پیرامون تشکیل شورای هماهنگی وجود دارد این است که ما در تبلیغ، مواضع و خدمات نظام بسیار ضعیف هستیم؛ بارها حضرت امام(ره) در فرمایشات بیان کردند خدماتی که در نظام صورت می‌گیرد را باید بیان کنید.

وی بابیان اینکه دشمنان نقاط ضعف ما را برجسته و بزرگ می‌کنند، افزود: دشمنان با تمام توان خود در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، و نقاط ضعف را به خورد اجتماع می‌دهند و حتی اگر نقطه‌ضعفی هم وجود نداشته باشد، به دروغ مسائلی را مطرح می‌کنند، لذا باید خدمات نظام را بیان کنیم.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تأکید بر اینکه باید برای بیان خدمات نظام مقدس اسلامی، قبل و بعد از انقلاب را باهم مقایسه کنیم، تصریح کرد: باید تاریخ قبل از انقلاب را مطالعه کنیم تا با وضع زندگی مردم در آن زمان آشنا شویم و ببینیم وضع کنونی چه تفاوت‌هایی داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری خاطرنشان کرد: وظیفه‌داریم راه ائمه، اهل‌بیت(ع)، علما و شخصیت‌های بزرگ که جان خود را در این راه فدا کردند را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: نظام اسلامی به قدرتی رسیده که قدرت‌های بزرگ را به‌زانو درآورده است، مانند آوردن نفت‌کش انگلیس به لنگرگاه، آن‌هم باوجود اسکورت سه کشتی جنگی؛ این عظمت را باید پررنگ ببینیم.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تأکید بر اینکه دشمنان جرأت برخورد و مقابله با کشور ایران را ندارند و این قدرت را توسط اسلام به دست آورده‌ایم، بیان کرد: نفس تشکیل شورای هماهنگی انجام فعالیت‌ها و علاوه بر آن مدیرت کردن فریاد واحد است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha