جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حمید پارسانیا

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین پارسانیا با اشاره به مسئله آموزش رشته‌های اجتماعی در حوزه‌های علمیه خواهران گفت: فرصت‌های ما به سرعت در حال گذر هستند و باید برای دانش‌افزایی در حوزه علوم اجتماعی و سیاسی در حوزه‌های علمیه خواهران اقدام کرد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین پارسانیا در جلسه هیئت اندیشه‌ورز علوم اجتماعی حوزه‌های علمیه خواهران که ظهر امروز در سالن جلسات حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد با اشاره به مسئله آموزش رشته‌های اجتماعی در حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: فرصت‌های ما به سرعت در حال گذر هستند و باید برای دانش‌افزایی در حوزه علوم اجتماعی و سیاسی در حوزه‌های علمیه خواهران اقدام کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: امیدواریم که با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز علوم اجتماعی فعالیت‌های ستادی خوبی پیرامون این موضوع در حوزه‌های علمیه خواهران انجام شود.

در ادامه این نشست خانم معصومه ظهیری ابراز کرد: جلساتی با حضور اعضای این هیئت اندیشه‌ورز پیرامون بازنگری واحدهای سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران و زمینه‌سازی برای تدارک رشته‌های سطح سه در عرصه علوم اجتماعی و سیاسی برگزار شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: به دلیل اهمیت و حساسیتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به‌ویژه پس از بیانیه گام دوم در عرصه مسائل سیاسی و اجتماعی وجود دارد، اداره سیاسی حوزه‌های علمیه خواهران به اداره کل تبدیل شد تا بتوانیم گام‌های مهمی در این عرصه انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به همکاری حوزه‌های علمیه خواهران با انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه بیان کرد: دانش‌افزایی اساتید و طلاب خواهر در عرصه علوم سیاسی و اجتماعی مسئله بسیار مهمی است که حوزه‌های علمیه خواهران به آن توجه ویژه‌ای دارد و همکاری با انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم می‌تواند گام مهمی برای رسیدن به این هدف باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha