جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 859134
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
طرح میثاق حوزه علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ طلاب جدید الورود حوزه علمیه آذربایجان‌غربی که در دوره یک هفته‌ای میثاق طلبگی حضور دارند، به همراه مسئولین حوزه، به اردوی یک روزه خارج از شهر رفتند و کار گروهی را تمرین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، طلاب جدیدالورود حوزه علمیه آذربایجان‌غربی که در طرح میثاق طلبگی، در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه حضور دارند، به همراه استاد اخلاق حوزه، حجت الاسلام حسن وطن‌خواه و مسئولین حوزه، به اردوی یک روزه خارج از شهر، سد نازلو چای رفتند.

در این اردی یک روزه، کارگروهی طلاب جدید محک زده شد.

حجت الاسلام سجاد ذوالفقاری، معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در این باره بیان داشت: اولین مرحله از طرح میثاق طلبگی به مدت یک هفته، به میزبانی مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه آغاز شده است

وی با اشاره به این که این دوره یک هفته‌ای فرصت مغتنمی برای شناخت طلاب است، خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که طلاب در بدو ورود به حوزه باید به آن توجه کنند سطح شناخت و آگاهی آنها از حوزه و زندگی طلبگی است که در این دوره به طلاب آموزش می شودو بعد از پایان دوره، نظرات نهایی درباره پذیرش طلاب اعلام خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی با تأکید براین که دوره یک هفته‌ای میثاق طلبگی این فرصت را هم به طلاب و هم اساتید حوزه می‌دهد تا به یک شناخت دو سویه نسبت به هم دست پیدا کنند، خاطرنشان کرد: هر چه سطح شناخت طلبه نسبت به حوزه بیشتر باشد، سطح موفقیت او در مسیر تحصیل بیشتر از دیگران خواهد بود.

وی با بیان این که در این دوره یک هفته‌ای توجه ویژه‌ای به مباحث اخلاقی، تربیتی و مشاوره ای شده است تصریح کرد: در این دوره و با حضور اساتید برجسته، مطالب اخلاقی به طور مستمر برای طلاب شرکت کننده بیان شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان‌غربی  با اشاره به این که در این دوره یک برنامه جامع تربیتی، اخلاقی، ورزشی و مشاوره ای برای طلاب جدید الورود در نظر گرفته شده است، بیان داشت: در این دوره سه کتاب رسم طلبگی، اخلاق طلبگی و نظام آموزشی حوزه از سوی اساتید مجرب حوزه برای طلاب تدریس شد.


 


 


 


 


 

/انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ولایت عشق DE ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 0
    با حاح اقا خاک بازی کردن؟؟
  • مهدی خیراللهی DE ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 0
    خوشبحال اونایی که تازه میان حوزه چقدر بهشون میرسن زمان ما دوره تثبیتی خبری نبود
  • نواب DE ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 2
    جای اين كارا بريد سراغ ربا بانكي ربا بيمه و دارائي سه تفنگ دار سلام
  • امیرحسین ناظری DE ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 1
    ان شاالله زیرسایه امام زمان باشید