جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار خاکسار قهرودی با حسن الشمّری تولیت حرم امامین کاظمین

حوزه/ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حیدر حسن الشمّری تولیت جدید حرم امامین کاظمین(ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در آستانه شهادت امام جواد(ع) قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حیدر حسن الشمّری تولیت جدید حرم امامین کاظمین(ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت حرم مطهر امامین جوادین(ع) در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای تولیت و قائم مقام آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران بارگاه منور امام رضا(ع)، از حضور وی در مراسم خطبه‌خوانی و تعویض پرچم ایام شهادت حضرت جواد الائمه(ع) تقدیر کرد.

دکتر حیدر حسن الشمّری با اشاره به برکات فرهنگ ائمه اطهار(ع) در سازندگی معنوی و تربیتی جامعه تأکید کرد: پیگیری موضوع عمران و آبادانی حرم امامین کاظمین(ع) با توان بیشتر از جمله برنامه‌های ماست.

مصطفی خاکسار قهرودی  نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی به حسن الشمّری، باور و اعتقاد مردم ایران اسلامی و عراق به اهل بیت علیهم‌السلام را سرمایه‌ای بزرگ دانست و عنوان کرد: مردم دو کشور با پیوند اعتقادی که به ائمه اطهار علیهم‌السلام دارند، یک امت واحده هستند و اتفاقات بزرگی نظیر راهپیمایی اربعین حسینی تداعی بخش و مظهر اوج ارادت و دلدادگی و عشق ورزی به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، پیروزی‌های دو ملت ایران و عراق در برابر دشمنان را از آثار و برکات فرهنگ اهل بیت(ع) دانست و اظهار کرد: ملتی که به سیره و فرهنگ علوی، حسینی و رضوی تأسی دارد هیچ گاه در موضع ضعف و انفعال قرار نخواهد گرفت؛ امروز به برکت حضرات معصومین(ع)، ولایت فقیه، مرجعیت عالی عراق و مجاهدت رزمندگان اسلامی در جبهه مقاومت، ضعف و ناتوانی دشمنان امت اسلام در منطقه مشهود است.

خاکسار قهرودی با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر همکاری‌های مشترک میان آستان‌ها و اعتاب مقدسه در ایران و عراق، ابراز امیدواری کرد: نتیجه و ثمره این تعاملات به ارتقا کمی و کیفی سطح خدمت‌رسانی به زائران منجر شود.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha