جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران راه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان را به طور کلی بست و سال ها ذلت و حقارت پایان داد، گفت: اگر امروز آمریکا و انگلیس نسبت به ایران اسلامی این گونه موضع گیری می کنند، به دلیل پایان نفوذ و سلطه آنها بر کشورمان با پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران به زیاده خواهی دشمنان علیه ملت ایران در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست مداخله گران و دشمنان از امور داخلی کشورمان قطع شد و استقلال و آزادی به این کشور بازگشت.

وی با بیان این که رژیم سابق در همه امور وابسته به کشورهای غربی بود، افزود: آمریکا و انگلیس در بسیاری از مسائل داخلی کشور تعیین کننده بودند و این به معنای حقارت و ذلت است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران راه نفوذ و دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان را به طور کلی بست و سال ها ذلت و حقارت پایان داد، بیان داشت: اگر امروز آمریکا و انگلیس نسبت به ایران اسلامی این گونه موضع گیری می کنند، به دلیل پایان نفوذ و سلطه آنها بر کشورمان با پیروزی انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علیرغم توطئه های چهل ساله دشمنان علیه نظام اسلامی، امروز ملت بزرگ ایران در اوج عزت و اقتدار منطقه ای و بین المللی قرار دارند، خاطرنشان کرد: این ملت با هوشیاری و بصیرت نقشه دشمن برای نفوذ و سلطه را خنثی و آنها را ناکام گذاشتند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی با قدرت در مسیر اهداف خود در حرکت است، بیان داشت: هیچ قدرت مادی نمی تواند مانع تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه شکست قدرت های مادی را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: امروز دنیای غرب با همه پیشرفت های مادی که به دست آورده، از لحاظ اخلاقی و معنوی در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد.

وی با اشاره به این که ارزش های اخلاقی و انسانی در دنیای غرب به پایین ترین حد ممکن تنزل پیدا کرده است، بیان داشت: این در حالی است که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در بسیاری از بخش ها به الگویی برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در سال های اخیر همه توان خود را در عرصه اقتصادی به کار گرفته تا با تحریم های ظالمانه مانعی پیشرفت کشورمان شود، خاطرنشان کرد: قدرت های مادی کوته فکر نمی دانند که ملت بزرگ ایران با  تبعیت از رهبری آگاه و وحدت و همبستگی داخلی توطئه اقتصادی آنها را خنثی خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که تحریم های آمریکا چیز تازه ای نیست واین ملت چهل سال است که با تحریم های ظالمانه غرب به زندگی ادامه داده اند، بیان داشت: آمریکا و هم پیمانانش اطمینان داشته باشند که بازنده اصلی و نهایی این جنگ خود آنها هستند و ملت ایران همانند گذشته پیروز نهایی خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha