پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لطفی

حوزه/ لطفی گفت: امروز مأموریت اصلی شورا و نقشی که باید داشته باشد با همین نگاه تبیینی و بسترسازی به افتخارات گذشته و ایجاد امید برای آینده از طریق حضور مردم در صحنه، خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نمود عینی پشتیبانی مردمی نظام است اظهار کرد: شورای هماهانگی تبلیغات اسلامی چهل سال آگاهانه و با شناخت بیشتر از طریق بیان آرمان ها و افتخارات، پاسخ به شبهات و به فضل الهی با امید آفرینی و تحقق بیانیه گام دوم در جهت تمدن سازی اسلامی در خدمت مردم شریف و ولایت مدار است.

وی با بیان این که یکی از افتخارات شورای هماهنگی تبلیغات اسالمی، اکتفا به حداقل ها و انجام اقدامات چند برابری است، گفت: ما در مقایسه با دیگر نهادها جوان ترین و کمترین نیرو و امکانات حداقلی را در اختیار داریم، لکن به فضل الهی تاثیرگذاری حداکثری را داشته ایم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر تحقق بیانیه گام دوم و پاسخ گویی به شبهات در خصوص رسالت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: دشمن به دنبال انکار دستاوردها و شبهه افکنی می باشد و به زعم شیطانی خود درصدد تاثیرگذاری بر اذهان مردم و به خصوص نسل جوانی است که مایه مباهات و آینده ساز نظام و انقلاب بوده و استمرار این حرکت الهی را عهده دار است.

وی افزود: از این منظر آنچه شورا انجام داده و خواهد داد، هم چنان که سال گذشته نیز در بزرگداشت سالگرد چهل سالگی انقالب، بخشی از آنچه که برای ستادهای استانی، شهرستانی و ملی تعریف شده بود، احصا و پاسخ مستدل و منطقی و باورپذیر به شبهات بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: امروزهم اگر بخواهیم در یک جمله این نکته را خلاصه کنیم، مأموریت اصلی شورا و نقشی که باید داشته باشد با همین نگاه تبیینی و بسترسازی به افتخارات گذشته و ایجاد امید برای آینده از طریق حضور مردم در صحنه، توأم با آگاهی و بصیرت خواهد بود.

وی همچنین به ارتباط مؤثر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با روحانیون، ائمه جمعه و حوزه های علمیه اشاره کرد و ادامه داد: اساسا انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام(ره) و با پیشگامی روحانیت شکل گرفت و امروز نیز ویژگی و نقش آفرینی روحانیت مثال زدنی است و طبیعی است که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز یکی از اعضا و ارکان باید روحانیت باشد، و لذا جایگاه روحانیت و نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه جدایی ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: مردم نشان دادن که پیوند ناگسستنی با اسلام، انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام(ره) دارند و افتخار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خادمی مردم بوده و با چابکی و آمادگی بیش از پیش افتخار خدمت گزاری بیشتر را داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha