جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید معاون و سرپرست روابط عمومی استانداری قم در خبرگزاری حوزه

حوزه/ معاون و سرپرست روابط عمومی استانداری قم با حضور در خبرگزاری حوزه از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ،  یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائران و رضا صالحی سرپرست دفتر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری  قم با هیأت همراه امروز شنبه 12 مردادماه 1398 با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه  از نزدیک با فعالیت های این رسانه آشنا شده و از بخش های مختلف  خبرگزاری  بازدید کردند.

دیدار و گفت و گو با مسئولان، دبیران و کارکنان خبرگزاری حوزه نیز از دیگر بخش های این برنامه بود.

گفتنی است: انعکاس مستمر و به‌هنگام آخرین دیدگاه‌های مراجع عظام و بزرگان حوزه و اخبار مراکز، مدارس و مؤسسات حوزوی؛ تعامل خبری منظم با رسانه‌های جمعی کشور به ویژه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها؛ اعزام خبرنگار به خارج از کشور و تهیه گزارش‌های مبسوط از مؤسسات اسلامی و دینی مستقر در خارج کشور؛ اعزام خبرنگار به استان‌های مختلف، تهیه گزارش از مدارس علمیه و مراکز حوزوی و گفت‌وگو با ائمه‌جمعه و مسئولان حوزوی و فرهنگی مناطق مختلف کشور از اهم فعالیت های خبرگزاری حوزه است.

از دیگر فعالیت‌ها و دستاوردهای این خبرگزاری می توان به پوشش خبری مناسب همایش‌های حوزوی، کشوری و بین‌المللی همراه با گفت‌وگوی اختصاصی با شخصیت‌های ملی و بین‌المللی و انعکاس نظرات آنان پیرامون جایگاه و وضعیت حوزه‌های علمیه و نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر رویدادهای جهان و مهم‌ترین مباحث روز ایران و جهان اشاره کرد.

خبرگزاری حوزه، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه است و حجت الاسلام والمسلمین سید مفید کوهساری، مدیرمسئول این خبرگزاری می باشد.

دفتر خبرگزاری حوزه در قم، بلوارامین، بلوار جمهوری اسلامی، کوچه شماره 2، پلاک 15 واقع شده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 0
    یه جوری وایستادید انگا مراسم ختمه خخخخ
  • محمدی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 0
    خیلی هم خوب
  • فاطمه سادات IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 0
    امیدوارم این دید و بازدیدها باعث نشه خبرگزاری حوزه از اون استقلال و حریت خودش در نقد دولتها دست برداره